Pc96 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei! Har ett lite tips til forbedringer på forumet. Er jo ofte en ny tråd ikke blir sett av så mange og etter hvert faller den ganske lavt ned på lista. Derfor kan det jo vere lurt å ha en knapp man kan trykke på ett viss antall ganger eller noe, der det står bump, så havner den litt lengre opp på lista. Hadde vert litt bedre om det hadde vert en knapp, i steden for at folk skriver bump. Noen som er enig?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kunne ha vært en grei ide det Må vel være begrensinger slik at man bare kan bumpe hver 24 time elns da. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Egentlig ikke, konseptet å bumpe en tråd i seg selv er tåpelig. Får den ikke respons så er det fordi folk ikke er interessert. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Personlig så synest eg det er betre å berre poste ein post der du skriv "bump" om tråden treng å bli sent høgare opp på lista. Eg liker å kunne sjå kva som er nytt i tråden når den ligg på toppen som ulest. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg stemmer imot. Bumping av tråder er en uting. Som nevnt ovenfor - så er tråder som ikke har fått svar, tråder som ikke har noe øverst på lista å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå