FarAway Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Heisann, lurer litt på IKT og service VG2. Hva går det ut på ? Hva kan man gå etter / jobbe med ? Vanskelig etc? Takk for svar:) Lenke til kommentar
Doff3n Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Heisann, lurer litt på IKT og service VG2. Hva går det ut på ? Hva kan man gå etter / jobbe med ? Vanskelig etc? Takk for svar:) Er det dette faget? http://www.vilbli.no/4daction/WA_Fagbeskri...p;Fag=V.ISF3Z01 Jeg vil tro at du blir nøye lært opp til å drifte datamaskiner. Har ikke tatt faget selv. Hvis du vil drive med utvikling av programmer og systemer må du gå på høyskole eller universitet(Feks NTNU) etter videregående skole EDIT: link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=889632 Endret 5. februar 2010 av DuffX Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Heisann, lurer litt på IKT og service VG2. Hva går det ut på ? Hva kan man gå etter / jobbe med ? Vanskelig etc? Takk for svar:) Hei! Jeg går på IKT-servicefag nå og kan fortelle deg litt om det. Nå skal det sies at jeg går på IKT servicefag på Strømsbu VGS (Arendal) og vi har utrolig mange dårlige lærere så det kan være at man får en bedre opplevelse på andre skoler som tilbyr IKT servicefag. Jeg ble veldig skuffa over hvor "lavt nivå" man lærer på, for å si det sånn, vist du har litt kunnskap om data før du begynner så kan du en del fra før. Man lærer for det meste om drift av servere og hvordan nettverket er bygd opp. Vi har også en del ting fra Service og Samferdsel, (Kundebehandling, services feks) noe som jeg gikk på VG1 så jeg merker at dette er veldig mye repetisjon for meg. Om det er vanskelig? hm det kan bli veldig mange forkortelser du må huske på, det er det eneste som kan være vanskelig å lære. Det man kan gjøre etter man er ferdig på IKT servicefag er å gå på allmennfaglig påbygging eller gå ut i lære. Lenke til kommentar
Moscow Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Du som gikk/går på IKT .. Vet du hva snittet var for å komme inn på Linja ? evt hva var ditt snitt ? Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vet ikke helt sikkert hva som var snittet men tror det var på 3.5, men hørte med noen i klassen og de kom inn med en 3'er, men dette kan jo variere fra plass til plass og hvor mange som søker. Jeg hadde selv 4.2 i snitt. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 hadde vell rundt 4 i snitt trives veldig på min linje værtfall Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) her er en film med info Endret 31. mars 2010 av nilzern Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Har søkt ikt nå, og håper å komme inn. Det eneste jeg lurer på er hvordan jentene er der? Jeg ser for meg at det er overvekt av gutter, og med noen få fete jenter (jeg vet at dette er opp og ned fra år til år), hvordan pleier det å være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå