Elrania Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Har en Acer aspire 5920 som jeg installerte windows 7 på igår, hadde vista. Jeg fikk installert de fleste drivere og i følge enhetsbehandlig skal det meste nå fungere. Men (inntil nå) det trådløse har slått seg av etter hver gang jeg restarter, uansett som jeg kaver med å få det til å funke igjen så funker ikke det, altså trådløskortet er aktivert men ikke påslått, og knappen på pcen som skal slå den på har begynt å leve sitt eget liv. Etter rundt 30min pleier den å funke av seg selv , men ikke nå. Noen som forstår bæret av hva jeg skal frem til, eller har en ide? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har du prøvd å gå på siden til maskinleverandøren din for å oppdatere drivere? Lenke til kommentar
Elrania Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Har du prøvd å gå på siden til maskinleverandøren din for å oppdatere drivere? Det var vel noe av det første jeg gjorde, endte opp med at det ikke ville funke i det hele tatt, så vel ikke snurten av trådløst etter jeg gjorde det. Etter et par timer med banning og steiking installerte jeg win7 på nytt i håp om å få en ny start. Noe jeg forsåvidt fikk før min forrige restart. Lenke til kommentar
Elrania Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Hellige ku. Acer klarte ikke har riktige drivere til meg på den norske siden. ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/asp.../vista/Drivers/ Var løsningen om noen skulle bumpe borti samme problem. Merkelig at man finner løsningen par minutter etter man poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå