abene Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Microsoft-ansatt foreslår innføring av et obligatorisk førerkort for nettbrukere. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ren Idioti! Det må fokuseres på kriminalbekjempelse og ikke innføre slikt som kan sette hinder for en del brukere som ikke er like tekniske orienterte og kun leser VG. Dette vil definitivt skape en barriære som mange ikke kommer over og er definitvt ikke en god løsning, hvem skal drifte og administrere en slik løsning og hvor mye skal det koste? Nei takk! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Overvåkningssamfunnet er i gang Det her er jo tåpelig. Innfør heller obligatorisk undervisning på skolen. Alle som vokser opp i dagens samfunn burde jo lære om nettvett og ikke minst touchmetoden. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det ikke noe som heter "Education, not prohibition" ? Dette vil nok ikke gå igjennom. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 *sukk* man burde bli straffet for å vifte rundt med idioti................... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Dødfødt. Jeg skjønner tanken, men det kommer aldri til å funke. Lenke til kommentar
moft Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 enda en idiotisk microsoft-mening - ikke rart de ikke har vett til å fjerne feil som fantes fra IE i windowsME og fortsatt finnes i Win7 .. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det 1. april i dag? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Dette handler ikke om å bekjempe kriminalitet, men om ren kontroll av befolkningen. Jeg er ikke overrasket over denne "nyheten" jeg da siden dette er hva New World Order handler om. Ting som "gale" konspirasjonsteoretikere advarte om for mange år siden har starta å bli en realitet. enda en idiotisk microsoft-mening - ikke rart de ikke har vett til å fjerne feil som fantes fra IE i windowsME og fortsatt finnes i Win7 .. Denne tankegangen stammer ikke fra Microsoft. Personen fra Microsoft regner jeg er med i Bilderberg eller andre globalist organisasjoner - han bare "synger fra sangteksten" hvis du skjønner hva jeg mener. Folkens : Søk etter New World Order så finner dere masse informasjon. Endret 5. februar 2010 av Betroz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Og jeg krever helg 4 dager i uka, minimal utdanning for jobber og gratis ferie. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ehh, Det ville jo vært brudd på personvernsloven med overvåkning, har Microsoft tapt "for mye" penger på Windows piratkopier nå? Synes ikke Windows er verd å kjøpe før Microsoft slutter med monopolet og lager ett operativsystem som fungerer. Dessuten vanlige nettbrukere vil få store problemer med akkurat dette. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Dagens latter, takk for det xD Mest idiotiske jeg har hørt på en god stund. Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 I praksis er det en del organisasjoner som har noe lignende ved at en må gjennom kurs, undertegne kontrakter og kanskje bestå prøver før en får tilgang på nettet. Å videreføre dette ut til privatpersoner virker imidlertid upraktisk og ideologisk tvilsomt. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Selvsagt bare tøv fra en døende dinosaur. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 "så var det han som ble tatt for fylle surfing" ..... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Synes det hadde holder at brukere gjennomgår obligatorisk opplæring før de slippes løs på verden generelt jeg. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Vi burde vel innført sertifiseringer på utviklere av programware og tjenester på nett så de faktisk følger html og andre standarder? Og når det gjelder sikkerhet så sitter vel MS i glassbur med sin IE. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Blir gøy når alle må skrive Hot/Live mail loggin for å komme seg inn på nette. Selvfølgelig vil den løsningen neppe være kompatibel med BSD/APPLE eller Linux. OG krever verson 6 av internett explorer ;-) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Og jeg krever helg 4 dager i uka, minimal utdanning for jobber og gratis ferie. Agreed. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Hahahahahahahahahahahahaha! Latterlig. Ble en double-facepalm irl her nå ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå