sir-alex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er ikke noe problem å vente noen ekstra dager nei. Men det er jo en prinsippsak. Når du bestiller et spill, hvor det står den vil komme til den og den datoen, da skal man levere til den datoen. Ellers så kunne man skrevet en annen dato. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Når er realise dato for spillet her i landet? Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hmm, ordrestatusen min på elkjøp.no sier at pakken er sendt, men har ikke fått noe mail som sier at pakken er sendt... Jaja, var uansett forberedt på å vente da jeg bestilte, elkjøp har ikke akkurat rykte på seg for å levere på release-dato. Står det samme hos meg.. Står at spillet ble sendt 7 februar Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har hvertfall fått kvittering på mail nå Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Samma her.... Men er veldig amatørmessig av Elkjøp å melde at varen er sendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fikk den jeg også, da burde spillet komme i løpet av uka. Elkjøp sender fra Sverige, så det tar noe lengre tid. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) "Det har oppstått en forsinkelse som gjør at PS3 Heavy Rain blir sendt fra vårt lokale lager i morgen 24.02. Beklager forsinkelsen. Mvh Elkjøp Distribusjon" SMS fra Elkjøp som tikket inn. Endret 23. februar 2010 av sir-alex Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Samme sms sir-alex tikket inn fra Lefdal. Igjen viser de store gutta at dem er dårlig på stor-releaser, uncharted all over again... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Virker som om de ikke prioriterer oss som har "bestilt og kjøpt" spillet allerede, men prioriterer å få spillet ut i butikkene. Greit nok at de vil tjene mest mulig, men det er jo ikke særlig god service. Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kjøp av spill gjennom elkjop.no over nettet suger. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Samme melding som sir-alex har fått, selv om det står at spillet ble sendt den 21.02! oh well *vente litt til* Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 bestilt på elkjøp selv, men har ikke fått noen melding ennå så venter spent på postbudet dog skal sies at når jeg forhåndsbestilte fifa10 fra elkjøp så fikk jeg det i postkassa dagen før launch.. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fikk min kopi fra CDON i dag, ikke fått prøvd det ennå da men.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dette er hvorfor jeg aldri forhåndsbestiller spill, da de som gjør dette mest sannsynlig får spillet etter release uannsett. Skal man ha spillet når det kommer ut, kjøper man det på dagen, for min del funker det alltid og er sikrest. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nja, noen er bedre enn andre, mens andre er helt horrible. Lefdal er ihvertfall ikke så aller verst, mtp at de selger spillet for 399. Utrolig at prisen kan variere så mye fra sted til sted. Har sett spillet koste 599 enkelte steder. Jeg syns derimot de burde kunne gi en eller annen kompensasjon for forsinkelsen. En rabatt eller noe er det minste de kan gjøre. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dette er da en forsinkelse innenfor rimelighetens grenser. Så noen kompensasjon av noe slag synes ikke jeg er nødvendig. Det er jo tross alt et helt nytt, kritikerrost spill, til sterkt redusert pris i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dette er hvorfor jeg aldri forhåndsbestiller spill, da de som gjør dette mest sannsynlig får spillet etter release uannsett. Skal man ha spillet når det kommer ut, kjøper man det på dagen, for min del funker det alltid og er sikrest. Veldig uenig der.. forhåndsbestiller man på gamezone får man ofte spillet dagen FØR release, og aldri senere enn releasedato etter min erfaring. Hver gang jeg bestiller på elkjøp må jeg vente ekstra derimot Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sist gang jeg forhåndsbestilte fra Elkjøp fikk jeg det dagen før release Har faktisk bedre erfaringer med nettbutikken enn de fysiske... Ikke at det skal så mye til men... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vil man ha god service på netthandel så havner man hos en dedikert nettbutikk og ikke hos en aktør som elkjøp som har hovedfokuset i butikklokaler. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Forhåndsbestilte fra CDON, og fikk det i dag. For et spill, dette er så ulikt alt, men alikevel så bra, engasjerende, spennende, YOU NAME IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå