Haawy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Etter å ha lest gamer.no sin anmeldelse virket det hele som et ork... Men VG sin anmeldelse derimot gjorde at jeg fikk kjempelyst til å spille det! Uansett så går vel dette inn i "must have"-kategorien for alle PS3 eiere? Endret 15. februar 2010 av Haawy Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har fått litt forskjellige intrykk når jeg har lest forskjellige anmeldelser jeg også. Men har bestilt spillet, og vil si det er et "Must Have" PS3 spill. Jeg er som regel glad i spill med litt mer action hele tiden, og er lite tålmodig. Men tror dette spillet kan være spennende, og sette seg å kose seg igjennom. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg gleder meg til spillet. Det fikk meg også til å glede meg til Mafia 2 igjen, siden atmosfæren er noe lignende. GTA V i denne drakten hadde vært topp. Enig. Fikk meg også til å tenke litt på Mafia 2 og gleder meg. Gleder meg selvsagt til Heavy Rain også. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg så en Gameplay-video nå med blant annet en "sex-scene". Jeg bare sier ifra, når dere skal ta av BH-en til dama så må dere trykke R1->L1-> Spak opp og til venstre, ellers går dere på en smell og får ikke av BH-en. Hehe. For et spill..... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Har ikke hatt neon plan om å kjøpe dette, men blir nok et kjøp når det kommer på salg. Ser spesielt ut, men noe som man absolutt burde prøve før man uttaler seg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Sykt å se hovedpersonene i virkeligheten! Spesielt han politimannen var ren kopi Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser en spiller det på min liste, er ganske så sikker at han er en anmelder Demoen var heftige saker og kontrolleren satt som et skudd, endelig er det et spill man må ikke skyte seg igjennom for å føle seg tilfreds.. Grafikken også var fantastisk Har forhåndsbestilt Special Edition for 3 uker siden!! Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis du ikke klarer å vente, så selges spillet for 599,- på Elkjøp Kongsvinger nå. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis du ikke klarer å vente, så selges spillet for 599,- på Elkjøp Kongsvinger nå. Seriøst??? det er jo bøter å få for å selge spill før release..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Vel er vel egentlig ingen stor nyhet det, alltid noen som glipper før lansering Endret 18. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis du ikke klarer å vente, så selges spillet for 599,- på Elkjøp Kongsvinger nå. Haha, gjør det? Bor 15 minutter unna, men har forhåndsbestilt for 200 kr mindre så lar være : ) Lenke til kommentar
Malux Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har likt spillet så langt (: Spilt en 6-7 timer den siste uka og det er faktisk ganske artig. Lenke til kommentar
jakzen Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) sweet! gikk tilfeldigvis forbi spill hylla på obs mariero... Der stor det jammen ett eksemplar av heavy rain!!!!1 det gikk rett i handle korga *kul "oppgave" en får mens spillet installeres Anbefaler alle å prøve på det Endret 20. februar 2010 av jakzen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) ******SLETT********* Endret 22. februar 2010 av sir-alex Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Blir spennende å se om Elkjøp får sendt ut spillene så de havner i postkasse til riktig tid da. (Helst før) Pleier de å sende en mail, når spillet er sendt fra lager? Vet noen om Coop Obs butikker fortsatt har spillet i hyllene? Og hva var prisen på Obs? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da har jeg en litt kjipt beskjed til de som har bestilt fra Elkjøp. Kontaktet de nå, for å se om de snart sender spillet. Fikk beskjed om at leveringsdato ble 25. Feb. De er altså forsinket, allerede før lansering. Hva skjer med useriøs bedrift? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da har jeg en litt kjipt beskjed til de som har bestilt fra Elkjøp. Kontaktet de nå, for å se om de snart sender spillet. Fikk beskjed om at leveringsdato ble 25. Feb. De er altså forsinket, allerede før lansering. Hva skjer med useriøs bedrift? det er jo standard elkjøp.. har aldri opplevd at de har sendt før releasedatoen slik de skal. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Er jo kun snakk om en dag. Jeg venter gjerne en dag ekstra for limited edition Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er jo kun snakk om en dag. Jeg venter gjerne en dag ekstra for limited edition De får de inn 25 og da kan det fort ta noen ekstra dager å få det... Å få Limited til den prisen gjør meg ikke en dritt om jeg må vente et par ekstra dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hmm, ordrestatusen min på elkjøp.no sier at pakken er sendt, men har ikke fått noe mail som sier at pakken er sendt... Jaja, var uansett forberedt på å vente da jeg bestilte, elkjøp har ikke akkurat rykte på seg for å levere på release-dato. Endret 22. februar 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå