praystation Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Yes, kommer til begge stedene i løpet av kvelden tenker jeg Endret 11. februar 2010 av praystation Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Da var signert utgave av Heavy Rain i huset =) Eller, signert coveromslag for å være presis Lenke til kommentar
praystation Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Da var signert utgave av Heavy Rain i huset =) Eller, signert coveromslag for å være presis Hvordan var arrangementet? Mye folk? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg likte det veldig godt! Men jeg ble bare værende så lenge David Cage var på scenen da. Har jo prøvd demoen, og så vil jeg holde spoiler nivået på ett minimum til jeg får spillet SSå jeg lot de andre ta seg av spillingen på storskjerm. Det var en del folk der, ja. Var vel kanskje 2/3 av hele salen. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er demoen lagt ut for alle nå? Europe/USA PS Store? Lastet den ned på Playstation Store ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg fikk aldri mail etter å ha registrert meg, dårlige greier. Men nå er den uansett åpen. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg fikk aldri mail etter å ha registrert meg, dårlige greier. Men nå er den uansett åpen. Var aldri meningen at du skulle få noe mail heller. Registreringen var for å kunne delta på en krimgåte. Du måtte løse denne for å få kode til demo. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Etter å ha prøvd demoen, mener jeg å ha funnet ut at dette ikke er noe for meg. Kom til "åstedet" før jeg la det fra meg. Skal se om jeg prøver det mer senere, men akkurat nå har jeg Batman: AA å kose meg med Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Jeg føler meg rimelig sikker på at demoen er en ganske dårlig visning av selve spillet. Etterforskningen f eks virka jo bare som en veldig simplifisert versjon av CSI-spillene (og de er jo btw ganske elendige), mens den første scena ikke akkurat ga fra seg noe stort følelsesmessig inntrykk. Men alle som har spilt Fahrenheit VET, og anmeldelsene av Heavy Rain bekrefter også, at selve spillet Heavy Rain kommer til å bli dritbra. Garantert. De som uttaler seg negativt om demoen og deretter sier: "gidder ikke prøve selve spillet utifra dette", jeg ber dere om å faktisk gjøre det - spille spillet fra start til slutt. Hvis du fortsatt da mener dette er et dårlig spill/"ikke i din gate" så er du etter all sannsynlighet en hjernedød fjott som stemmer FRP, snuser og har Saw som favorittfilm. Endret 14. februar 2010 av PIN-kode Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Men hvis du har lest en del anmeldelser ser du også at de fleste skriver at dette ikke er et spill for alle. Man er vel ikke hjernedød fordi man ikke liker denne genren. Er enig at man ikke skal dømme spillet etter demoen, men man får et inntrykk av atmosfæren i spiillet og hvordan kontrolleren fungerer. Liker man spill som er drevet frem av en god historie bør man prøve dette spillet. Ironisk nok er det SAW tendenser i Heavy Rain.... Endret 14. februar 2010 av praystation Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 De som uttaler seg negativt om demoen og deretter sier: "gidder ikke prøve selve spillet utifra dette", jeg ber dere om å faktisk gjøre det - spille spillet fra start til slutt. Hvis du fortsatt da mener dette er et dårlig spill/"ikke i din gate" så er du etter all sannsynlighet en hjernedød fjott som stemmer FRP, snuser og har Saw som favorittfilm. Og der mistet du all din kredibilitet... Besinn deg neste gang du skal klage på noens smak. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Innlegget ditt var ganske bra PIN-kode,men du kunne spart deg for siste setningen siden det ødela alt for deg der. Lenke til kommentar
Taworion Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg føler meg rimelig sikker på at demoen er en ganske dårlig visning av selve spillet. Etterforskningen f eks virka jo bare som en veldig simplifisert versjon av CSI-spillene (og de er jo btw ganske elendige), mens den første scena ikke akkurat ga fra seg noe stort følelsesmessig inntrykk. Men alle som har spilt Fahrenheit VET, og anmeldelsene av Heavy Rain bekrefter også, at selve spillet Heavy Rain kommer til å bli dritbra. Garantert. De som uttaler seg negativt om demoen og deretter sier: "gidder ikke prøve selve spillet utifra dette", jeg ber dere om å faktisk gjøre det - spille spillet fra start til slutt. Hvis du fortsatt da mener dette er et dårlig spill/"ikke i din gate" så er du etter all sannsynlighet en hjernedød fjott som stemmer FRP, snuser og har Saw som favorittfilm. Haha... Du MÅ være en rød-grønn kar utifra denne uttalelsen. "ALLE SKAL VÆRE LIKE, ALLE SKAL LIKE DET SAMME OG GJØRE TING PÅ SAMME MÅTE!" Det er faktisk en grunn til at det finnes flere forskjellige sjangere i butikkene, ALLE LIKER IKKE DET SAMME! Meningen med en demo er jo nettopp at man skal få "feelingen" av spillet, og dermed gjøre seg opp en mening om dette spillet passer for vedkommende. Om personen ikke liker spillet, så mener jeg det er hans/hennes sak og må få lov til å si det uten at noen gir dem hetts for det! GO FrP Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Demoer er greie de, men de gir også ofte et galt inntrykk. Det er enormt mange demoer som har sugd lut selvom selve spillet har vært dritbra. Men Heavy Rain ser ikke ut til å være for alle heller. Det er jo et skikkelig voksenspill, med alt det som hører til i form av diverse egenskaper ved spillet. Personlig syns jeg det virker dritfett, og jeg gleder meg enormt til dette spillet! Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Innlegget ditt var ganske bra PIN-kode,men du kunne spart deg for siste setningen siden det ødela alt for deg der. Pff. Skal jo ikke være helt dødt her på forumet heller da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har sett flere mene at "det er som en film". Vel spillet er ikke som å spille en film, men heller et meget avansert type klikk og pek i tredjeperson. Grafikken, atmosfæren osv. er meget bra og alt er sydd såpass flott sammen at for noen kan nok dette virke som å "spille en film". Jeg gleder meg til spillet. Det fikk meg også til å glede meg til Mafia 2 igjen, siden atmosfæren er noe lignende. GTA V i denne drakten hadde vært topp. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ja, men ser man bort i fra at det er teit sagt så har faktisk PIN-kode et lite poeng. Er yndlingsfilmen din saw og du hater psykologiske thrillere så er nok ikke dette spillet du vil elske. Da setter du deg heller ned med Modern Warfare 2. Hjernedød fjott er du ikke nødvendigvis, på tross av at du stemmer FrP..(måtte bare ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette er ikke politikkforumet, så jeg tror vi herfra stopper med de politiske diskusjonen og metaforene i denne tråden. I tillegg er det aldri en goid ide å begynne med OT og trolling i samme innlegg, noen innlegg er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Her er VG sin anmeldelse av spillet. Det lover jo bra! Kan ikke annet enn og glede meg jeg da.. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Her er VG sin anmeldelse av spillet. Det lover jo bra! Kan ikke annet enn og glede meg jeg da.. leste dette i papirutgaven i lunchen på jobb. gleder meg inne noe mindre for å si det sånn. og det beste er at jeg har ferie når det kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå