Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Snakk om å feie alle over samme kam da. Heavy Rain er jo et ekstremtilfelle, det er svært uvanlig at et AAA-spill har såpass mye (alvorlige) bugs i seg, for å ikke si konsoll-spill generelt. Det eneste spillet som er værre i min spillsamling, er PoP: Warrior Within fra 2004. De fleste utviklere i dag er klar over hvor viktig det er med et feilfritt spill, men det er en prosess som kan ta flere måneder av utviklingstiden. Hva som gikk galt med HR kan vi jo bare spekulere på. Det er uansett meget skuffende at kanskje det mest linære spillet denne generasjonen er også spillet med mest bugs. Endret 15. mars 2010 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ingen som har lest noe om noe dato for patchen?? Venter så snart krampa tar meg, får ikke spilt uten omtrent så. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ingen som vet, eller har hørt noe mer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 I følge jungeltelegrafen er patchen ferdigutviklet nå, og er på vei gjennom testingen for å bli godkjent. Burde ikke være mange dagene igjen da, om testinga går uproblematisk vel og merke. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Da nærmer nok patchen seg.. Noen som har noen ny info? Evt nettside?? Lenke til kommentar
VanB Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Dette spillet var kjempebra! Kjøpte det på mandag og har kost meg masse med det. Men det er ikke så fritt som de reklamerer for, og selvfølgelig er det et lite minus... Eneste som er fritt valg, er om man skal klare utfordringene Ethan får når Shaun er kidnappet, og når man snakker med folk. Grafikken er rett og slett fantastisk, og hovedpersonene ligner kjempemye på de som er i virkeligheten. Og de brukte 172 dager på å filme scener og snakking osv. så dette er godt gjort. Men musikken falt ikke helt i min smak, men dette er ikke akkurat noe glad-spill når man kommer litt inn i det, så det passer ganske godt inn. 9/10 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 20. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2010 Da nærmer nok patchen seg.. Noen som har noen ny info? Evt nettside?? Patchen har visst kommet nå. I følge den offisielle PS EU bloggen, så kom den i går. KILDE Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Da har patchen kommet da jo. Leste jeg på flere nettsider. Noen som har lastet den ned enda? Skal prøve å se ikveld jeg, kanskje jeg får spilt igjen Til de av dere som har lastet den ned, fikset den feilene? Endret 21. mars 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg la ikke merke til en eneste bug da jeg spilte igjennom spillet for et par uker siden. Var jeg bare heldig? Endret 23. mars 2010 av Marius88 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg la heller ikke lagt merke til noen store bugs når jeg spilte gjennom det. Lenke til kommentar
nicofacee Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg merket heller ikke noen bugs da jeg spilte igjennom det. Har til og med skaffet platinum trophy til spillet uten å merke noen av bugsene. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg merket heller ikke noen bugs da jeg spilte igjennom det. Har til og med skaffet platinum trophy til spillet uten å merke noen av bugsene. hvor mange timer har du spilt? jeg leste et sted at for å få en av trophyne så måtte man spille gjennom spille med alle mulighetene og at han hadde spillt gjenom 20 ganger med forskjelige metoder. er det feil? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 du må ikke det.. du bare spiller videre fra visse kapittel.. ligger guides ute om du er sulten på platinumen. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 jeg har lagt merke til mange bugs, lydmessig, noen ganger så frøs spillet på loaden, grafiske bugs i animasjonen når de snakket(ser dumt ut mange ganger) ellers ikke så mange andre bugs som jeg kommer på Har kommet igjennom det 2 ganger med helt forskjellige metoder, men får ikke til at alle dør Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 må og påpeke at grafikken var egentlig generelt veldig skuffende utenom i åpningsscenene og på loadingsfrekvensene, var mye som kunne forbedres på dette området ^^ Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg har spilt gjennom spillet 2 ganger, uten problemer (heldig!) Utrolig bra spill med bra historie..Blir vel spilt mange flere ganger ja! Har også fått 2 forskjellige slutter Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Er det stor forskjell på de forskjellige endingene? Og noen som vet hvor mange ulike det finnes? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Er det stor forskjell på de forskjellige endingene? Og noen som vet hvor mange ulike det finnes? Se trophy listen(e) som ligger på nett, det gir en god pekepinn på de ulike valgmulighetene og ulike endinger. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 det er store forskjeller ja, bare se forskjellen på om en av personene dør, eller om du redder noen personer. Har ikke fått til alle sluttene ennå men skal greie det en dag Lenke til kommentar
praystation Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Jeg deltok på "Four Days Heavy Rain Challenge" og fikk for noen dager siden en belønning for å ha plukket ut en mistenkt. Premien er Heavy Rain Dynamic XMB Theme. Jeg har allerede en versjon av denne fra før og gir derfor gjerne bort koden jeg fikk til førstemann som sender meg en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå