MrLuni Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Når kommer FF XIII Versus? Ingen på nettet som klarer å svare meg på det spørsmålet.. Kommer det sammen med "vanilla"xiii? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 det er ff vs 13 da men:p.har venta på det i evigheter nå selv.Trudde det skulle komme sammen med FF13 jeg,trur jeg leste det et sted for en god stund siden:p. Bare håpe det kommer ut tidlig i 2011 eller sent i 2010. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ingen kan svare deg på spørsmålet da Square Enix ikke en gang har hintet om når de forventer å utgi spillet. Med andre ord er det en stund til, etter hva jeg har forstått har ikke SE noen hast med verken Versus eller Agito. Det kommer tidligst i løpet av høsten, men da bør vi høre noe i løpet av de 2-4 neste månedene. Vi kan ikke gjøre annet enn å spekulere... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Dette er noe Nomura har jobbet med siden 2003. Dette skal visstnokk være så klassisk FF du får det med world map, byer og luftskip. Kampsystemet er noe ala Kingdom Hearts. Nomura har hintet til at vi kanskje får se Versus på E3 i år. Men tror ikke det blir noen relase før neste år eller 2012. Og hittil ps3 ekslusivt. Endret 21. februar 2010 av Jikla Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Ooh håper det blir et ordentlig klassisk FF! Så får de se at det faktisk er bedre enn det styret de begynte med da de lagde FF10. Å kutte ut world map og flyging i luftskip er ikke noen god idé. Følelsen av å endelig ha fått luftskipet du visste skulle komme var genialt! Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ooh håper det blir et ordentlig klassisk FF! Så får de se at det faktisk er bedre enn det styret de begynte med da de lagde FF10. Å kutte ut world map og flyging i luftskip er ikke noen god idé. Følelsen av å endelig ha fått luftskipet du visste skulle komme var genialt! Jeg hørte at Nomura inntraff noen problemer med den "gamle stilen", og måtte kutt ut/endre på worldmaps og liknende, og kunne derfor ikke vise fram spillet på E3 i år heller. Det kan ha vært et ganske løst rykte, men det virker logisk at de kanskje ikke syntes det passet med en bitteliten mann ved siden av en enda mindre by, med tanke på at resten av spillet er så realistisk. Håper det er world maps da, så det er noen mulighet for utforsking som FFXIII ser ut til å mangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå