Roooooney Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 I Mars tar jeg og tre kamerater turen til Bali for å studere Idrett i tre måneder. Regner med det blir mye ferie og strandliv, og helt sikkert shopping. Lurer derfor på om noen har erfaring med Bali, og har noen spørsmål. - Hva mat vil du anbefale? - Hvordan ligger prisene på? Sammenlignet med Norge. (Mat, Klær, smykker, elektronikk) - Strender? Etc.. Tar imot så mye info som overhodet mulig Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 "turen til Bali for å studere Idrett i tre måneder." og så skal du ha svar på strender, shopping og andre forlystelser? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Korte studieopphold Bali er ikke akkurat kjent for akademisk rigorisme, så det bør være mulig å klemme inn litt andre aktiviteter, Ned Flanders. Priser lavere enn Norge, fine strender (er det ikke derfor man drar til Bali?), men du finner jo turistfeller med norske priser der også. Elektronikk sparer du neppe stort på. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har vært litt rundt på Bali, hvor er det du skal? Strendene der er ganske fine, men ikke noe unikt. Prisene på mat er mye billigere enn i Norge, du får f.eks ett greit biffmåltid til 20-25 kroner. Prisen på ekte merkeklær er litt billigere enn i Norge, men hvis du kjøper klær på markeder og lignende er de mye billigere. Elektronikk er ikke noe spesielt mye billigere. Lenke til kommentar
Vaniljee Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei:) Jeg skal også ned dit nå i mars. Er det via Active Education dere drar? Jeg skal gå PT/ Fitness Hva skal dere gå? Gleder meg masse, blir sikkert veldig spennende Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Korte studieopphold Bali er ikke akkurat kjent for akademisk rigorisme, så det bør være mulig å klemme inn litt andre aktiviteter, Ned Flanders. Hehe, nå måtte jeg trekke på smilebåndet her. Slike studieturer er vel ikke stort mer enn en ferietur – det er i hvert fall det inntrykket jeg sitter igjen med, etter å ha snakket med folk som studerer idrett og ex-phil på Bali og i Brasil. Uansett; strendene er flotte, og det skal være bra dykkemuligheter. God tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå