tadcomp Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Måtte bare dele dette med dere andre; Såg en sense.-reklame i går (ja, den teleoperatøren) og der kom tilbudene: Først, "Nokia 3510i med fargeskjerm og MMS til kun 1,- krone!" Og så: "Den helt nye Qtek 770 (ho sa [sjusøtti]!) til kun 4999,- kroner" (elns) Poenget er at de selger en telefon jeg aldri har hørt om en gang! Både dama sa at den het 770 og det sto på skjermen 770 :wink: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 TÅPELIG POST! :x Her du ikke noe viktigere å dele med oss? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det eneste som er 770 med noe Qtek har laget er bateriet som er 770mhA Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 TÅPELIG POST! :x Her du ikke noe viktigere å dele med oss? det er viktig kanskje noen så reklamen og hadde lyst på telefonen, men ikke klarte å finne den Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 TÅPELIG POST! :x Her du ikke noe viktigere å dele med oss? huh, snakk om tåpelig post... Forresten, forventet du noe viktigere når tittelen er "Det er 7070 den heter?" tadcomp: Hvor var den reklamen? TV/radio? Latterlig av Sense... Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg så akkurat den samme reklamen på TV, og klødde meg virkelig i hodet når de refererte til telefonen som 770. Det kan ikke være noe annet enn en typo, for jeg har ikke sett *noe* sted hvor telefonen har blitt referert til som noe annet enn 7070... Ser ut som Sense har vært litt for kvikke i utformingen av denne reklamen, med andre ord. Får se om de kaller den 7070 neste gang... :wink: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Så denne jeg og.Sense har sikkert bare vert litt for "unøyaktig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå