Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dell Studio Desktop Slim 540 S - bios-pip.

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp snakka med Dell support, og Svensken kunne ikke hjelpe meg.

Jeg har en Intel Core 2 Quad-Core Q9400, 4 GB Memory Dual Channel 4GB (4x1024MB) 800Mhz DDR2, Hard Drive 640GB Serial ATA non Raid 7200 Rpm, Optical Drive : 6X Blu-Ray Drive, Graphics : 256 MB ATI Radeon HD 3450, Audio : Integrated Sound Blaster Audigy ADVANCED HD.

Jeg fikk denne levert med Vista Home Premium - Norsk.

Jeg la for en stund siden inn Win 7 Professional, Engelsk utgave, og det har den ruslet med i flere måneder, siden ca en måned siden det ble lansert her i Norge, og det er en lovlig og fullt lisensiert versjon jeg kjører. Jeg har og hatt inne en x64 versjon på denne Dellen, men la heller inn x86 etter en liten stund. Jeg kjørte full format, og clean install.

Det merkelige er - den har nå, ikke under booten, men ellers begynt å sende enkle pip fra bios. ALT er oppdatert, og jeg får ingen feilmeldinger fra Event Manager.

Dell sier selv at de er dårlige på oppdateringer/drivere til Win7, og ja, det skal jeg gi dem rett i. Jeg har og siste biosversjon.

Har sjekket ulike beep-codes og diverse på nett - men finner intet om enkle pip. Har reinnstallert alt vedrørende grafikk, og det siste fra Dell selv.

Har noen peiling? Hjeeeeeeeeelp! :-)

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...