cooltouch Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det noen her som kan noen regler for sær-/sammenskriving? (Norsk oppgave) Lenke til kommentar
oppvaskkost Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det noen her som kan noen regler for sær-/sammenskriving? (Norsk oppgave) Det finner du her: http://www.korrekturavdelingen.no/K4sammenskriving.htm Lenke til kommentar
cooltouch Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg tenkte mer på regler som er skrevet med egne ord Lenke til kommentar
cooltouch Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 ikke det nei -.- Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 6. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2010 Hva med å skrive disse reglene med egne ord selv? Du fikk jo nettopp informasjonen du trenger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tenkte mer på regler som er skrevet med egne ord Lenke til kommentar
cooltouch Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Hva med å skrive disse reglene med egne ord selv? Du fikk jo nettopp informasjonen du trenger. Ja for det er jo bare så enkelt som å kopiere det første treffet på google, og lime det inn her på forumet. Hadde det vært så enkelt hadde jeg aldri lagt ut dette emnet Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Hva med å skrive disse reglene med egne ord selv? Du fikk jo nettopp informasjonen du trenger. Ja for det er jo bare så enkelt som å kopiere det første treffet på google, og lime det inn her på forumet. Hadde det vært så enkelt hadde jeg aldri lagt ut dette emnet Ja for det er jo bare så enkelt som å tenke selv, og skrive skoleoppgavene dine selv. Hadde det vært så enkelt hadde du aldri lagt ut dette emnet Endret 8. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 "Skrevet med egne ord" betyr jo ikke å skrive av noen fra internett uansett. You fail. Lenke til kommentar
cooltouch Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 Hva med å skrive disse reglene med egne ord selv? Du fikk jo nettopp informasjonen du trenger. Ja for det er jo bare så enkelt som å kopiere det første treffet på google, og lime det inn her på forumet. Hadde det vært så enkelt hadde jeg aldri lagt ut dette emnet Ja for det er jo bare så enkelt som å tenke selv, og skrive skoleoppgavene dine selv. Hadde det vært så enkelt hadde du aldri lagt ut dette emnet Jeg lag ut dette emnet får å få tips. FERDIG MED DEN DISKUSJONEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå