AfterGlow Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Aliens vs. Predator-demo er klar. Les mer Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg vedder min skjorte på at spillet blir 10 ganger bedre enn Bioshock 2, både enspillerdelen og multiplayer. Lenke til kommentar
Matherdon Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Satt og spillte demoen i noen timer i natt før steam gikk ned i 3-tiden. Testa på Xbox, PS3 og PC nå. Best flyt på PC selvsagt, men lengst loadingtid (pga folk med treig PC vil prøve). Mest spillere og raskest å finne games på Xbox, men den har værst kontroller (OBSOBS, subjektiv mening!). Var kjempegøy på alle 3 plattformene uansett, og spesielt å krype rundt i taket som Alien! Du kan knuse lyskilder med halen din så du blir mye vanskeligere å se Test det! Måtene å styre på kan ta litt tid å komme seg inn i, men det er læringsprosessen som er gøy, ikke sant? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg vedder min skjorte på at spillet blir 10 ganger bedre enn Bioshock 2, både enspillerdelen og multiplayer. Og du liker ikke Bioshock fra før? AvP-demoen skuffet meg ihvertfall, men venter med og gjøre opp noe mening til jeg har spilt fullversjonen. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Null dedicated??? Ifølge demoen så virker det som at det ikke er noe dedicated men p2p. Blir forbanna hvis det er det som er greia. Da driter jeg lettere sagt i hele spillet! Lenke til kommentar
Havoc91 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har noen problemer med demoen på PS3, klarer rett og slett ikke å joine noen spill i hele det store. Lar den stå å søke i 5min, men ingenting skjer. Er det jeg som gjør feil? Har prøvd PC demoen, og jeg må si jeg ikke likte den så godt. Det med "Trofe kills" ødela litt siden det er instakill :S Det hele endte opp med at jeg spammet "e" samtidig som jeg trykket på venstre musetast hele tiden. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) PC-versjonen sliter med enorme mengder "lag". Til tross for at det var nesten uspillbart vil jeg si at det virket lovende Endret 9. februar 2010 av Heatsink Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 PC-versjonen sliter med enorme mengder "lag". Til tross for at det var nesten uspillbart vil jeg si at det virket lovende Lag? Det er matchmaking. Sier seg selv at det går til helvette. Enten det eller så har du "sucky-sucky" maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg