marbek Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Heisann, jeg lurte på om dere visste om en måte man kunne få teksten man skrev i en tekstbox over i en label uten at man må trykke på noe. Det jeg mener er at dersom jeg skriver "hei" så skal det stå "hei" i label med engang Noen som skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du sier ikke noe om hvilket språk det er, men jeg antar at det kanskje er VB, og da gjerne VB.NET? Du legger koden for å oppdatere label i KeyDown eventen (eller KeyUp alt etter hva du føler for) til tekstboksen... I eventen har du Label1.Text = TextBox1.Text Enkelt og greit... -C- Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Eventuelt TextChanged eventet fremfor KeyUp eller KeyDown, siden denne trigger også dersom en setter .Text til noe annet. Lenke til kommentar
marbek Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 beklager, det er seøvsagt vb.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå