After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har forklart mitt system for lengst. Hva er det egentlig du vil fram til? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har forklart mitt system for lengst. Hva er det egentlig du vil fram til? Du har jo åpenbart ikke forklart ditt system når det er masse rundt systemet som står ubesvart og du blir tatt i å ikke ha tenkt nøye nok gjennom det før du fordømte dagens system og bruk av makt. Du kan jo bare se ett par sider tilbake for å finne en dl av det som fortsatt står Ubesvart. Forstår ikke hvorfor du spør hva jeg vil frem til, det står jo her svart på hvitt i flere innlegg nå Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Men det blir uansett ditt problem, siden resten av de aktive i tråden ikke oppfatter det som at du forklarer deg godt nok... Nei, det er det ikke. Jeg har gjentatt og gjentatt meg selv til det kjedsommelige. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Det er kanskje det som er problemet. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Problemet er at jeg har blitt spurt om det samme hele tiden. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Problemet er at jeg har blitt spurt om det samme hele tiden. Vær så snill å slutt å påstå at du har besvart spørsmål som fortsatt står. Det er veldiguærlig. Om du mener du har besvart disse er det bare å gå tilbake ett par sider og se på spørsmålene du har fått tilrettelagt for deg flere ganger som står uten svar. Du kan ikke både nekte å svare og påstå at du svarer vet du. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Det har blitt hevdet at mange barn og tennåringer i andre deler av verden hadde drept for en tvangsskolegang som det er i Norge. Hvor rett det er eller ikke har jeg ikke tenkt å ta opp en gang til, men det er iallefall klart at man er heldige med skoleveien i Norge i forhold til mange andre land i verden. Bare se på hvordan det kan gå i Zimbabwe: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7571120 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Og det er relevant for diskusjonen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Forsåvidt. Vi snakker jo om det er grunn til å klage over den norske skolen eller ikke. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Åja, jeg trodde egentlig det var lærerne vi snakket om... Men for min del synes jeg det er for mange som kjører barna sine unødvendig til skolen i Norge... Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Ja, men hvorvidt man vil spytte på lærerne eller ikke kommer jo ann på hva man mene rbåde om måten skolen fungerer på samt hvordan lærerne oppfører seg. Dessuten er det mange innlegg her som har dreid seg om hvordan skolen skal fungere. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Vi snakker jo om det er grunn til å klage over den norske skolen eller ikke. Nettopp. Den norske skolen ligger ikke i «Mbire-distriktet i Zimbabwe», som artikkelen handler om. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Hvis du så hva jeg tok eksempel utifra så skjønner du. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Sammenlignet med artikkelen har vi ingen grunn til å klage over skolen i Norge. Det er ikke skolen sin feil at han ble bitt av en krokodille. Artikkelen: «På vei hjem fra skolen badet tolvåringen og broren hans sammen med noen venner i i Angqa-elva.» Det kommer klart fram at skoletiden er over. Jeg tviler ikke på at de hadde badet i elven, skole eller ei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Nå var det skoleveien jeg tenkte på. Som det står må de vasse over så lenge det er mulig pga. vannstanden. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Da er det skoleveien du skal klage på, ikke skolen i Zimbabwe, ikke skolen i Norge. Som sagt tviler jeg ikke på at de badet i elven utenfor skoletiden og når den blir brukt som skolevei. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Da jeg gjenopplivet denne tråden for litt siden skrev jeg nettopp at det var skoleveien det var snakk om. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Ok. Det er ingenting selve skolen kan gjøre. Med det mener jeg at problemet ikke er miljøet på skolen, lærerne, læremetoder, regler i skolen. Det er en selvfølge at skoleveien ikke skal være dødelig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Og det er en selvfølge i at skoleveier over hele verden vil kunne være potensielle dødsfeller, uansett hvor i verden. Enten det er på grunn av trafikk eller ville dyr... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2011 Er det ikke skoledistriktets oppgave å sørge for sikre skoleveier? Altså som regel kommunen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg