After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Det var det også, men jeg har hele tiden sagt at lærerne blir behandlet som de gjør seg fortjent til så om de skal spyttes på eller ikke samt en masse annet avgjør de selv med oppførslen sin ovenfor elevene. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det var det også, men jeg har hele tiden sagt at lærerne blir behandlet som de gjør seg fortjent til så om de skal spyttes på eller ikke samt en masse annet avgjør de selv med oppførslen sin ovenfor elevene. Ja vi har skjønt at du synes det er helt normalt å spytte og slå folk fordi de av og til sitter i en bedre stol enn deg. Endret 17. februar 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har trukket fram flere ting enn det. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Jeg har trukket fram flere ting enn det. Ja ok det er også helt vanlig å spytte på lærere som drikker kaffe uten at elevene får. For ikke å glemme de som behandler 12 åringer som om de er 12 og ikke 30. De fortjener virkelig å bankes. Dagens 12 åringer er jo også så sterkt preget av den undervisningen som ble drevet i norge på 50-tallet så det er ikke rart om de spytter og slår. Endret 17. februar 2011 av Reg2000 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Gi meg en eneste god grunn til at lærerne skal få ha drikke i timene mens ikke eleve skal. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Du skriver som om alle lærere fortjener å blir spyttet på og at alle lærere oppfører seg dårlig overfor elever. Dette er direkte feil. Kan du slutte med det? Redigert: Dette med at det kun er lærere som får drikke i timen har jeg aldri opplevd. Slutt å bruke egne erfaringer som en absolutt fasit på hvordan lærere er. Endret 17. februar 2011 av Bozzeye Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Kan du slutte å skrive uten å ha argumenter? Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Gi meg en eneste god grunn til at lærerne skal få ha drikke i timene mens ikke eleve skal. Uff ja du bør skrive en bok om din tragiske uppvekst uten kaffe i timene. Tipper den blir en bestseller med slike dramatiske hendelser. 3 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Har du en eneste god grunn eller ikke? Og da uten ironi eller sarkasme. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Har du en eneste god grunn eller ikke? Og da uten ironi eller sarkasme. Vanligvis blir slike regler innført fordi elevene er noen griser. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Greit, jeg skal begrunne. Du skriver at alle lærere er maktsyke tyranner som elsker å ha kontroll og misbruke elevene sine. Jeg har hatt flere lærer hvorav ingen har vist tegn til dette. Dermed har jeg falsifisert påstanden din. Det samme gjelder drikking i timene. Jeg har aldri opplevd å bli nektet å drikke i timen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Vanligvis blir slike regler innført fordi elevene er noen griser. Bare en antagelse du tar fram. Jeg har aldr opplevd det som et problem hverken på barne eller ungdomsskole med unntak av en eller to elever. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Vanligvis blir slike regler innført fordi elevene er noen griser. Bare en antagelse du tar fram. Jeg har aldr opplevd det som et problem hverken på barne eller ungdomsskole med unntak av en eller to elever. Nei det er fakta. Elever er noen griser. Spør vaskepersonalet på skoler. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Nei, det er ikke fakta. Det gjelder noen ja, men langt ifra flertallet. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) [...] Slutt å bruke egne erfaringer som en absolutt fasit på hvordan lærere er. Greit, jeg skal begrunne. Du skriver at alle lærere er maktsyke tyranner som elsker å ha kontroll og misbruke elevene sine. Jeg har hatt flere lærer hvorav ingen har vist tegn til dette. Dermed har jeg falsifisert påstanden din. Det samme gjelder drikking i timene. Jeg har aldri opplevd å bli nektet å drikke i timen. Hvis ikke han får lov, får vel ikke du lov heller. Edit: Min erfaring er at lærer er veldig strenge på mat og drikke i timene, noen som har blitt voldelig pga. det også. Endret 17. februar 2011 av Erratum 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Og om ikke elevene skal få ha drikke i timene skal heller ikke lærerne få ha! Hva mener du med at noen har blitt voldelige pga. det? Har du opplevd eksempler selv? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg bruker ikke mine egne erfaringer som fasit. Stikkordet er fasit. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Så hva er liksom poenget med lærere som går valgt i friminuttet? Om det ikke er lærernes jobb å hindre mobbing på skolene, hvem sin jobb er det da? Det er ikke alltid lærere har inspeksjon, miljøvakt, elevtilsyn, hva du nå enn ønsker å kalle det. Noen ganger er det vaskepersonell, inspektører, kontoransatta, assistenter m.m. Der jeg gikk var det vanligst at assistenter eller kontoransatte var ute, slik at lærerne fikk spist. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Det går ut på akkurat det samme. De som går ute slik i friminuttene kalles vakter. Jeg har forøvrig aldri opplevd noe annet enn at lærere gjør det. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Det går ut på akkurat det samme. De som går ute slik i friminuttene kalles vakter. Jeg har forøvrig aldri opplevd noe annet enn at lærere gjør det. Som sagt, her hvor jeg går er det sjeldent lærerne. Dette varierer helt sikkert fra skole til skole, noe navnet gjør også. Vi sier at vedkommende er en miljøvakt, og at vedkommende har inspeksjon eller miljøinspeksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg