perpetrus382 Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Virker som det er logikken til et par-tre her inne ja. 1 Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 29. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2011 Og derfor må lærerne vente seg slik om de ikke kan spille på lag med elevene. Mange lærere har nok forsøkt å spille mest mulig på lag med elevene, men oppdaget at det har gjort hverdagen mye vanskeligere for alle parter. Hvordan skal man da kunne reagere på negativ atferd? Eller skal man godta alt? Men for all del, et lite fåtall har nok fått det til. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg tror nok mye av atferden i skolegangen skyldes foreldres evne til å oppdra barn... Jeg sier ikke at det er sånn, men jeg vil tippe at det er en veeeldig relevant faktor EDIT: Og det har vel litt med hva slgs miljø og vennegjeng man enderopp i. Det er vel nevnt åtti ganger før, men yeye Endret 30. januar 2011 av Ch : ) 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Uten tvil Ch. Det er jo ikke slik at de morfer til stereotyper som grovt skilles mellom snill og slem. Det er nok ikke noen lærere som bare irriterer musikalske folk, og noen som bare irriterer idrettsutøverne heller. Er læreren irriterende, og samtidig har uoppdragne elever, er nok kombinasjonen dårlig Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Som lærer, riktignok foreløpig bare vikar, så er det verste jeg vet denne tendensen til at elevene absolutt skal ha musikk hele tiden. Hadde det bare kommet forespørsler eller bruk av dette når de skulle arbeide stille, men nei da. Det at noen lærere er svake når det kommer til dette tror jeg skaper større problemer for de strengere lærerne... Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Men jeg tror at noen av elevene angrer på det dem har gjort når di blir eldre. Jeg gjør det,men jeg lærte jo noe alikevel. Men jeg hadde ikke musikk på skolen. Det finnes MANGE gode lærere. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Mange lærere har nok forsøkt å spille mest mulig på lag med elevene, men oppdaget at det har gjort hverdagen mye vanskeligere for alle parter. Hvordan skal man da kunne reagere på negativ atferd? Eller skal man godta alt? Men for all del, et lite fåtall har nok fått det til. Om de ikke gjør det møter de bare motstand! Har mange prakteksempler på det fra både barne, ungdoms og videregående skole! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Ved å være klar og tydelig så klarer man de fleste situasjoner Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Jaså... Hva sier du da når hele klassen utenom to-tre nynner "mmmmmmmmmmmmmmmmm" i timen eller nå hele klassen utenom to-tre roper "Jævla bitch" om og om igjen? Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Voks opp! Så sender jeg hele sulamitten ut av klasserommet, og underviser de to-tre som kanskje har en lovende fremtid. Som lærer har du ikke tid til å dulle med egoet til småbarn. 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Voks opp selv! Jeg har nemmelig opplevd akkurat det der og. Var tre eller fire som var i klasseromett og hørte på læreren mens resten satt ute på gangen og ropte "STREIK" om og om igjen! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Jaså... Hva sier du da når hele klassen utenom to-tre nynner "mmmmmmmmmmmmmmmmm" i timen eller nå hele klassen utenom to-tre roper "Jævla bitch" om og om igjen? Det mest patetiske med hele denne greia (hvis noe av det er sant) er at du virker stolt over å ha vært med på å ødelegge skolegangen for 30+ elever. Du kommer ihvertfall med gode argumenter for institusjonsskoler for elever som ødelegger for vanlig undervisning. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Hvordan kan du påstå noe sånt når nesten hele klassen var med på det? Om en eller to hadde holdt på kan du kalle det å ødelegge for de andre, men ikke når det er hele klassen utenom la oss si tre stykker. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Du har fremdeles ødelagt skolegangen for de tre som ikke var med på det. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Englebarn og pyser som gir etter for autoriteter finnes over alt... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Er man et englebarn om man ønsker å lære? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Englebarn og pyser som gir etter for autoriteter finnes over alt... Ja, som suksessfulle borgere med gode jobber.... AtW Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Til dere begge to: Når hele klassen minus tre elever enten nynner "mmmmmmmmmmm" eller roper at læreren er en jævla bitch helt samstemt så er det en grunn til det! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 En grunn til å tro hva? Kan du svare litt mer utdypende? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Det er en grunn til at hele klassen utenom tre elever er så sterkt imot læreren eller i det ene tilfellet undervisningsinnspektøren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg