abene Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Microsoft varsler om et nytt sikkerhetshull i IE som kan gi uvedkommende tilgang til filer. Les mer Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Bedrifter som henger igjen med IE6 og kan ha litt "åpenbare" filnavn er mer utsatt, mens vanlige brukere er nok rimelig trygge. Blir nok patchet som vanlig om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 IE er et skikkelig høl! Slutta å bruke den for lenge siden. Først gikk jeg over til Opera, og etter det Firefox. Tror jeg holder meg til god-reven videre Lenke til kommentar
douwethaman Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 hvorfor gir de ikke berre opp med IE?? det er noe drit, alltid et nytt sikkerhethull.... Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Urettferdig at jeg sliter med å sette opp FTP-server for å få tilgang til filene mine, mens andre folk bare ka utnytte et hull i IE for å oppnå det samme... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 squabbish: Hehe Blir nok patchet som vanlig om ikke så lenge. Ehh.. denne saken handler om Internet Explorer, ikke Firefox eller Opera. Microsoft har aldri vært kjent for å tette hull i nettlesere på kort tid, slik både Firefox og Opera gjør. hvorfor gir de ikke berre opp med IE?? Det er et potensielt enormt framtidig marked i nettlesere. Microsoft har begynt å innse det både fordi IE har tapt mye terreng og fordi annonseinntekter, produktkoblinger (lock in) og "skyen" er svært lovende fremtidige markeder som Microsoft føler seg sterkt truet av. Microsoft vil så gjerne være med på leken fortsatt, men sliter med mye gammel kode og gammel sikkerhetstankegang. Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Honestly - De som fortsatt bruker Internet Explorer kan miste bedriften sin, pengene sine, verdifulle dokumenter. Er de så dumme fortjener de det. Enkelt og greit. Er lei sikkerhetsnyheter fra IE nå! Lenke til kommentar
killer_ulf Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Synes det blir litt feil å si at det er idioer wsom bruker IE. IE er rett å slett bare et GUI for Trident. Vet du egentlig at nesten alle programer du har som bruker internett (som ikke er nettlesere) bruker akkurat Trident. Så dette blir egentlig litt feil. Om du bruker steam (med såkalt innebyggd nettleser) bruker du faktisk Trident. Så selv om du bruker firefox til å surfe til vanlig er du faktisk en av de idiotene selv veldig ofte. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 @Killer_ulf: Så det du prøver å si er at det er idioter som bruker Trident? Skal ikke motsi deg, ettersom ingen program på mine maskiner bruker Trident... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Synes det blir litt feil å si at det er idioer wsom bruker IE. IE er rett å slett bare et GUI for Trident. Vet du egentlig at nesten alle programer du har som bruker internett (som ikke er nettlesere) bruker akkurat Trident. Så dette blir egentlig litt feil. Om du bruker steam (med såkalt innebyggd nettleser) bruker du faktisk Trident. Så selv om du bruker firefox til å surfe til vanlig er du faktisk en av de idiotene selv veldig ofte. Takk for dagens lærdom,viste funksjonen var slik men ikke navnet, arigato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå