maskinmann Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hei Jeg har en windows 7 x64bit iso fil som jeg skal bruke på en ny pc men når jeg putter den inni kommer det "failure". Jeg lurer på hvordan du brenner den slik at den blir Boot able. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) ISOen er bootbar. Hvis du får feilmelding er det enten en korrupt ISO, dårlig DVD du har brukt, dårlig brenner du har brukt, eller feil rekkefølge på boot devices i BIOS. Prøv også å bruke Imgburn til å brenne den. Endret 5. februar 2010 av Nator Lenke til kommentar
myhken Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvor har du lastet ned denne .iso filen da? Er det en piratkopi så kan jo det være årsaken. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ISO filen er i seg selv ikke bootbar. Du må bruke et brenneprogram som Nero eller det som er innebygget i Windows 7 til å pakke ut ISOen/brenne den til en DVD. En ISO er en komprimert fil, som zip eller rar og vil ikke kunne brukes før den er pakket ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jo, ISO kan være bootbar om den er satt til det. Veldig enkelt å lage. Men siden det virker som dette er en piratutgave vil jeg ikke hjelpe før det er bekreftet/avkreftet. Lenke til kommentar
maskinmann Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Takk for svar:) Har fått det til å virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå