int20h Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Verdens mest utbredte webserver i sin tid, Apache 1.3, får sin siste lansering med 1.3.42. Les mer Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er vel på tide å pensjonere 8 år gammel programvare når det finnes en v2... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hmmmmmmmm, jaja. Da ble det slutt på bakportinga Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er vel på tide å pensjonere 8 år gammel programvare når det finnes en v2... Er 2.0 som er 8 år gammel.. 1.3.0 kom i 1998. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det jeg har hørt er en av de bedre grunnene i dag til å beholde 1.x er at den har en mye mer predictable måte å lese ut overbelastning. Som gjør at de som driver med hosting på stor skala foretrekker den selv om den er mindre effektiv. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er vel på tide å pensjonere 8 år gammel programvare når det finnes en v2... Ikke når den er dønn stabil og bare virker. Og er like sikker som en nyere versjon. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Sååå...hva er liksom meningen da at en skal bruke? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Har du en oppetidgaranti for tusenvis av kunder på 99.7% med max sammenhengene nedetid på fem timer velger du Apache 1.3. Alle andre velger Apache 2.2. Lenke til kommentar
lobstah Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Tøv og tull, JohnDoe. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er ikke tull og tøv før du har kommet med noe saklig som sier noe annet. Å hoste opp en slik post er bare spam. Det jeg skrev har selvsagt ikke rot i noe seriøst (tallene er funnet opp på stedet) men bare et bilde for å vise brukergruppen som normalt velger 1.x over 2.x er i særsituasjoner og for å vise at brukere av forumet ikke er i gruppen som trenger å bry seg om dette. Apache 2.x er etter min erfaring langt fra den svakeste lenken i kjedet og jeg ser få grunner til å bruke annet. De som er i en situasjon at de må seriøst velge mellom de to er ganske få og jeg kan vedde penger på at de ikke kommer til dette forumet for informasjon så jeg så ikke poenget med å være mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå