KingW Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg har nettopp bestillt alle delene jeg trenger, men glemte å spørre om alle delene passer til hverandre. Bare tenkte jeg skulle få det bekreftet så jeg kunne sove godt i natt, eller om jeg eventuellt må avbestille noen av delene. Hjelp ville vært meget verdsatt. GAMER-PC Ble litt skremt når jeg leste ett eller annet om at HAF 922'en har hull i hovedkortbrettet som ikke passer nye AMD-sokler.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjenner ikkje til at HAF 922 skal ha problem med AMD socket. Ser veldig bra ut men anbefale at du ser på Gigabyte sine hovudkort med USB 3.0 Lenke til kommentar
KingW Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg mente at at det hovedkortet jeg nå har bestillt støtter USB3? (Gigabyte GA-790XTA-UD4) Står på HWs test av HAF 922 at den har hull i hovedkortbrettet som gjør at nye AMD-Sokler ikke passer inn. Ble litt skremt av dette: HWs Test av CM HAF 922 Lenke til kommentar
krismysen Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det betyr bare at du ikke vil kunne feste CPU vifte uten å ta ut hovedkortet (Må feste den før du setter inn HK). Har fått inntrykk av at dette er et problem med mange kasser så ikke bekymre deg så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 AMD hovedkort passer, eneste er at i HAF 922 så er det et hull på hovedkort plata hvor du kan løsne støtteplaten til CPU-kjøler, men dette hullet sitter litt feil og derfor er ikke AMD støtteplaten så lett tilgjengelig. Andre kabinetter har ikke dette hullet en gang. Dessuten har det lite å si for din del, ettersom at du monterer cpu-vifta når du montere resten av pcen, og du vil neppe bytte ut den noctua. Lenke til kommentar
KingW Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Takker for alle svar. Dere er hjelpsomme her på HW Case Solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå