Hunders2k Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal skrive et kåseri om hva som er typisk Sogn og Fjordane. Lurte på om dere kunne gi meg tips om hva jeg kan skrive om. Hadde satt stor pris på det Skriv gjerne et par morsomme setninger også, om du har tid Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Prater utrolig kjapt? Endret 7. februar 2010 av Rulator Lenke til kommentar
Hunders2k Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Prater utrolig kjapt? Det er godt mulig ! Takktakk ! Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg tenker på Lerums hjemmelagde syltetøy, og epler Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tone, saft, Fosshaugane. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tuneller og fjorder, fjordingen(en hesterase). Lenke til kommentar
Hunders2k Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Tusen takk dokke :!: Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Vi har vel litt spesielle dialekter også? Lenke til kommentar
Hunders2k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Det har vi veit du Takk, Rgr00n Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når jeg tenker på sogn så tenker jeg på vide djupe daler, med masse små og store fossefall og elver som renner nedover fjellsidene. Isbreer som renner ut i blå fjellvann. Snøskred og steinras. Bilferger og turistbåter. Små kronglete veier som åler seg i sikksakk oppover dalene. Små setersfjøser. Geiter som ligger å varmer seg på veien. Lenke til kommentar
Hunders2k Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Når jeg tenker på sogn så tenker jeg på vide djupe daler, med masse små og store fossefall og elver som renner nedover fjellsidene. Isbreer som renner ut i blå fjellvann.Snøskred og steinras. Bilferger og turistbåter. Små kronglete veier som åler seg i sikksakk oppover dalene. Små setersfjøser. Geiter som ligger å varmer seg på veien. Tusen takk, Hille. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Stao nao paao. ^^ Blir dialekta med meg og, ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå