Gå til innhold

Prøve skjorte i butikken?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny skjorte(herreskjorte), men er ganske kresen på hva jeg ønsker å gå med.... Skulle gjerne ha prøvd de skikkelig på meg, før jeg kjøper...De koster tross alt relativt mye noen av dem...

Har vært i ulike butikker og kikket, og har funnet noen som jeg liker. Men de ligger alltid brettet sammen og innpakket slik som på dette bildet: http://www.herregarderoben.no/media/catalo...2d/2/0/2094.jpg

Er det bare å pakke de opp og prøve i butikken, eller er det sett på som "fyfy"?

 

 

PS: Ja, det er riktig som du tenker: Jeg er svært(!) lite bevandret i klesbutikker!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør betjeningen.

 

Får du ikke prøve skjortene går du ut av butikken, kommer tilbake når det er en del mennesker i butikker, tar med noen pakker inn på prøverommet, åpner dem og prøver. Så krøller du skjortene du ikke skal ha litt ekstra sammen, og lar dem ligge igjen på gulvet i prøverommet. Butikker som ikke lar kunder prøve skjorter burde sprenges til himmels, det er virkelig noe av det frekkeste jeg vet om!

Lenke til kommentar

Syns fkm løser dette veldig godt!

Å ikke la kunder prøve på skjorter er helt latterlig. De butikkene jeg har vært i har alltid hatt noen eksemplarer hengende, i tillegg til de som er pakket inn. Hvis det ikke er noen av de som er pakket inn som også henger oppe i riktig størrelse, pakker de alltid ut for meg. Noe annet er uakseptabelt, hvis jeg ikke får prøvd på så kjøper jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...