Ekinorak Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har leitet etter guider o.l om å bruker 2 HD projektorer til å lage stereo 3D effekt. Noen som vet om noen guider? For å drive begge projektorene planlegger jeg å bruker et Nvidia GTX 260 grafikkort som har 2 DVI utganger. Klarer ikke å finne ut om dette er mulig. Er det mulig å knekke et par passive 3D briller og bruke hvert glass som filter på hver projektor for å polarisere ene bildet horrisentalt og andre bilder vertikalt, slik at en kan bruker passive briller?¨ Kan en kjøre slik 3D på dual Head? I første omgang tenkes det på å spille spill i stereo 3D, siden det ikke er noen filmer ute? Kan en kunne spille av kommende 3d-bluray med optisk enhet i datamaskinen, eller kreves det en ny spiller?? Mange spørsmål her, men vanskelig å finne info om dette. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har leitet etter guider o.l om å bruker 2 HD projektorer til å lage stereo 3D effekt.Noen som vet om noen guider? For å drive begge projektorene planlegger jeg å bruker et Nvidia GTX 260 grafikkort som har 2 DVI utganger. Klarer ikke å finne ut om dette er mulig. Er det mulig å knekke et par passive 3D briller og bruke hvert glass som filter på hver projektor for å polarisere ene bildet horrisentalt og andre bilder vertikalt, slik at en kan bruker passive briller?¨ Kan en kjøre slik 3D på dual Head? I første omgang tenkes det på å spille spill i stereo 3D, siden det ikke er noen filmer ute? Kan en kunne spille av kommende 3d-bluray med optisk enhet i datamaskinen, eller kreves det en ny spiller?? Mange spørsmål her, men vanskelig å finne info om dette. Antar at du skal spille spill som er laget i 3D. Finnes det per i dag ? Om det finnes, hvordan skal du få de to 3D perspektivene ut på hver sin DVI utgang ? Du måtte vel i tilfelle hatt 2 grafikkort og en SW som kunne samkjøre dem mot 3D materialet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå