JLord Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Det har eksistert en enkel "work around" guide på nettet for registrering av Spotify uten invites som jeg selv har brukt og som funket lett, vet ikke om denne fortsatt funker eller ligger ute lenger. Kan ikke gi noen link heller ettersom dette antagelig strider med reglene for forumet Endret 30. april 2010 av JLord Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Noen som har en invite og sende meg? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det har eksistert en enkel "work around" guide på nettet for registrering av Spotify uten invites som jeg selv har brukt og som funket lett, vet ikke om denne fortsatt funker eller ligger ute lenger. Kan ikke gi noen link heller ettersom dette antagelig strider med reglene for forumet Du mener sikkkert den proxy metoden for å få det til å se ut som om du kommer fra et annet land? Den er jeg ganske sikker på at den ikke funker lenger. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Du mener sikkkert den proxy metoden for å få det til å se ut som om du kommer fra et annet land? Den er jeg ganske sikker på at den ikke funker lenger. Jepp, fant ut det jeg også hehe Har heller en annen anbefaling til de som ikke får tak i invites og ikke har råd til eller vil betale for premium. Mulig løsning: Jeg og dama deler Spotify-kontoen min, vi har laget en mappe for musikk hver. Og ettersom samme Spotify-konto kan brukes av flere pc'er samtidig byr det på svært lite problemer. Så har du en god venn med Spotify kan du jo evt spørre om lov til å opprette en mappe der Endret 1. mai 2010 av JLord Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kan jeg få en Spotify inivitasjon??, send meg på PM (visst det er noen som gidder å sende meg en ) Lenke til kommentar
Torn01 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 noen som hkan ordne meg en spotify invite, hadde jeg satt stoor pris på Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Trenger en Spotify invite, noen som har en til overs til meg? Lenke til kommentar
tmolvik Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Tar gjerne en jeg også om noen kunne tenke seg å forbarme seg over meg. Planlegger egentlig å kjøpe tilgang, men har ikke testet det før, så jeg vil se hvordan det fungerer først. Endret 2. mai 2010 av tmolvik Lenke til kommentar
jonol Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Har en ubrukt: a8NAY4mKHmSPGbAK Endret 3. mai 2010 av jonol Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg har noen invites... Send meg en PM med en god/morsom/fantasifull forklaring på hvorfor akkurat DU vil ha en. De beste offentliggjøres her på forumet Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 kunne noen vert så snill og sent meg en invitasjon? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Har 4 stk *** Bare å forsyne seg Endret 4. mai 2010 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 De forsvant på under en time Noen som kan sende meg en i PM så jeg ikke må campe dette forumet for å få tak i en? Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 De forsvant på under en time Noen som kan sende meg en i PM så jeg ikke må campe dette forumet for å få tak i en? PM sendt! Lenke til kommentar
pjuk111 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hei Er det noen som har en invite kode til overs?? Endret 2. mai 2010 av pjuk111 Lenke til kommentar
andybb Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg hadde også blitt meget glad for en invite. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Først til mølla: bK9MECtSGhaHRfhb dYb6WHHddkgqy5Cr aVYkABMpc4GCnX8x Endret 2. mai 2010 av hwl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå