p0pc0rn Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei! Skal ha ny telefon, men denne gang en telefon som tåler en støyt. Den trenger ikke være laget av stål men at den kan tåle og få seg en liten trøkk. Samtidig som den har en del teknologi. Uansett merke På forhånd takk! Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fattern har en slik http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445110 den har ikkje så mykje teknologi men tåler rimelig mykje. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Ja jeg har sett en del på de der telefonene men som du sier så er det ikke så veldig med teknologi på så lander nok ikke på en sånn. Også vil jeg ha et enkelt design, ikke skyve eller noe klapptelefon men som den du linket til, enkelt design. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvorfor kjøper du deg ikke en telefon som du liker og sørger for at du bruker et etui som sikkrer den mot støt og fall? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Nei er ikke det jeg spør om. Jeg spør om en vanlig telefon som tåler litt. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nokia 6700? Er ikke sikker på teknologien, men den tåler en del Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Den der så ikke så ille ut! Skal se nærmere på den. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå