bkf_94 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei har et matte prosjekt hvor eg må låse svar.. men det er ikke bare å trykke F4 som i Word.. noen som vet svaret?? Endret 4. februar 2010 av bkf_94 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kan hende eg kan finne det ut, men eg forstår ikkje spørsmålet. Kan du forklare litt betre kva du vil gjere? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Kan hende eg kan finne det ut, men eg forstår ikkje spørsmålet. Kan du forklare litt betre kva du vil gjere? Når man holder på i Microsoft Excel (sa feil i innlegget:)) med matteoppgaver så er det noen svar man må ''låse'' fordi de ikke blir endret på..tror eg og da låser eg ved å trykke på det svaret eg vil låse og F4 men det funker ikke i Open, det kommer bare opp noe annet skjønner du nå?? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Når man holder på i Microsoft Excel (sa feil i innlegget:)) med matteoppgaver så er det noen svar man må ''låse'' fordi de ikke blir endret på..tror eg og da låser eg ved å trykke på det svaret eg vil låse og F4 men det funker ikke i Open, det kommer bare opp noe annet skjønner du nå?? Helt ubegripelig, sorry. Hva mener du med blir endret og låse, og hva da noe annet er det som kommer? (F4 i Excel betyr "gjenta", medmindre du er i formelregigering, da toggler F4 mellom fire utgaver av relative og absolutte cellereferanser. Klarer ikke koble noe av dette med din beskrivelse.) Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå