Red Frostraven Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Dette har plaget meg en liten stund nå. Når jeg snur på hodet eller beveger øynene fra rett fram til 45 grader til hvilken som helst side, så hører jeg bakgrunnslyder bli sterkere og svakere i en frekvens på 3 pulser i sekundet, men som oftest bare 3 ganger. ALL lyd får volumet fordoblet, så halvert, for så å returnere til det normale, hver gang jeg foretar meg noe. Økningen i lydintensiteten følger ikke hjerterytmen på noen som helst måte, men er LIKEVEL svært presis: Nesten alltid 3 ganger for store bevegelser, 1-2 ganger for små, og hver "puls" tar circa en tredel av et sekund. Hver eneste gang jeg snur hodet eller snur på øyene. Det begynner mildt sagt å gå meg på nervene. -HVER gang jeg snur på hodet eller øynene, men ikke når jeg fokuserer på ett og samme sted mens jeg snur på hodet. -Bevegelige bilder gjør ingenting, ei heller gjør lysforandringer utslag: Det er tilsynelatende noe som skjer i forbindelse med at øyet auto-fokuserer. -MEN ingenting skjer når jeg blunker, OG når jeg ser til siden med øynene lukket kommer også lydene. Det er litt plagsomt når jeg arbeider med noe trivielt, som å rydde ut av oppvaskmaskinen, men det topper seg når jeg forsøker å slappe av, og må ligge absolutt helt bom stille uten å så mye som å skifte fokus. Noe som tar meg over til fokus: HVER gang pulsene kommer tar jeg meg i å være ute av stand til å lese akkurat under pulsene, men det kan skyldes de forstyrrende lydene heller enn at jeg ikke klarer å fokusere. Jeg husker inderlig godt tiden FØR problemet startet: For omtrent et halvt år siden. Jeg trodde først det var en bivirkning av en medisin, men nå som jeg har sluttet med medisinen for lang tid siden har jeg innsett at dette kommer til å vare. ... Vanligvis står PC-en min på hele døgnet, men nå ser jeg meg nødt til å skru den av, da jeg ikke kan ligge i sengen to rom unna uten å høre den hver gang jeg snur meg LITT. Vanligvis hører jeg den ikke, men alle lyder blir som sagt forsterket. ... Jeg har hatt noen TIMER uten symptomene enkelte dager. Endret 4. februar 2010 av Red Frostraven Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hmmm.. Har nesten det samme tror jeg... Men det går mer på ørene... Reiste meg brått opp 90 grader fra lenestolen og hørte en fis i ca. 3 sekunder... Det gjentok seg dog ikke etter å ha ventet i nesten 20 sekunder så jeg satte meg igjen, men nå etter 3 dager opplevde jeg det på samme nytt? Hva kan det være? Og verre blir det... Beveget nettopp på rumpa og det lukter jaggu også??? Endret 4. februar 2010 av trn100 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 DU har luft i magen. Det er det minste av mine problemer akkurat nå Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan jo hende at en lege sender deg til nevrolog eller kanskje en øyelege? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Kan jo hende at en lege sender deg til nevrolog eller kanskje en øyelege? Så dette var tydeligvis ikke noe vanlig "søk før du lager en ny tråd" problem i alle fall, det er nå bra Meh. Legen... Jaja. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Er seriøst overbevist om at det du har er Psykisk.... Er ingen i verden som jobber så mye med egne symptomer og legger det ut til almenn beskuelse fremfor å ta en prat med legen sin om det ikke er for å få oppmerksomhet... Endret 5. februar 2010 av trn100 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå