KnutIvars Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg trenger limmo til "Sunshine Auto Show Room"..... Hvor finner jeg limmo? Jeg har drept Diaz (sto en limmo der), så hvor skal jeg nå finne en? Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg trenger limmo til "Sunshine Auto Show Room"..... Hvor finner jeg limmo? Jeg har drept Diaz (sto en limmo der), så hvor skal jeg nå finne en? står det ikke fortsatt en der? Det var der jeg fant den.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det finnes ganske mange steder på nettet hvor du kan finne ut dette lett. Bruk google.com og søk på "car locations" og "vice city" Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 4. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2003 Uansett hvor jeg ser, så står det bare "Next to steps of Diaz/Vercetti Estate. " ..... men finner ingen ... *DRIT!* Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 ligger en ved love fist sitt sted. Lenke til kommentar
J_Irenicus Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Love Fist limoen gjelder ikke..men det står en ved Vercetti Estate, men du må se bak trappa..er den ikke der så er det bare å dra tilbake en gang senere.. det er enten den eller "Admiral" som står der Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Den skal stå utenfor andre garasjen til Diaz den da, pussig hvis den bare forsvinner liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå