Hvem Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Før så søkte jeg bare etter en printer i "Add printer" og så kom det opp en printer jeg har koblet til en annen pc i huset. Nå kommer bare denne feilmeldingen opp: The active directory domain services is currently unavailable. Er det noen som vet hvordan jeg får til å koble den til igjen, eller i det heleatt kan forklare hva feilen er? Jeg er sikker på at bege pcene er koblet på nettverket og den ene(den med printeren) kjører xp og min maskin kjører win7. For øvrig så kommer ikke den pcen med skriveren opp i "Network" i "Min datamaskin".. Endret 4. februar 2010 av Oysteinkn Lenke til kommentar
zhanzet Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) prøvd å legge den til via ip, bare trykk at printeren ikke er i lista når du søker så kommer du til menyen vis skriveren er koblet direkte til pc'n med xp så tror jeg du må dele, og legge den til via pc med xp slik at utskriftsjobbene går via den. pass på at tilkoblingen ikke blir blokkert av brannmur ol også! Endret 5. februar 2010 av zhanzet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå