Wingofsilence Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hei alle sammen, før jeg starter vil jeg si at jeg ikke har så mye peil på dette... http://www.lefdal.com/product/data/pc-skje...oductTabcontent Dette er skjermen jeg har/og skal bruke til å spille ps3'en med.. men er ikke sikker på hvordan jeg kan få til dette, først og fremst er den HDcP kompatibel? Den har DVI tilkobling så det er fult mulig å bruke HDMI-DVI kabel. Det er en Ps3 slim jeg har, om det gjør noe forskjell... Hadde vært fint om noe ville gitt litt mer informasjon før jeg bestilte HDMI-DVI kablen. takk på forhånd. Endret 5. februar 2010 av Wingofsilence Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jada, det går fint og spille på den, men du får jo ikke noe lyd, med mindre du har et usb headset som kan ta inn lyden fra spillet, eller en reciever som mottar optisk. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjøp heller en med HMDI og 3.5 jack ut. Lenke til kommentar
Wingofsilence Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 takk for begge svar, antar at det ikke finnes noe som splitter Bilde og lyd for HDMI? slik at jeg kan bruke en DVI kabel til skjermen og en 3.5 jack... Lenke til kommentar
ketle Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du må lete på nettet og finne ut hvordan man kobler lyd ut på multi AV kanalen og bilde ut på HDMI. Det går an, men er kronglete å forklare akkurat nå, google litt og se om du finner en forklaring en plass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå