will Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 http://itpro.no/article.php?sid=3682&mode=...=nested&order=0 Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Den domeneadressen finnes jo ikke, og linken funker heller ikke. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Alternativ link - Merk at WinXPSP2 fremdeles er i beta-stadiet (dette er Build 1213) - husk å ta sikkerhetskopi av viktige data! Noen som veit når når den endelige versjonen av SP2 kommer ut? Skulle gjerne foretatt en reinstall av XP på PCen min, men siden jeg bare har ISDN, blir det for slit (og dyrt) å måtte laste ned alle patchene og tilleggsprogrammene. Jeg foretrekker å mekke til ferdige installasjons-CDer med nyeste Service Pack innebygget, slik at behovet for relaterte nedlastinger blir så lite som mulig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg, kom ut for å si at SP2 ikke kom før 2004, men etter litt mer research fant jeg en artikkel hvor det stod at den skal komme 30.juni i år... Les mer.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 lasta ned sp2. men da jeg skulle inst fikk jeg beskjed om at den ikke støttet språket jeg bruker, som da er norsk.... noen omvei for dette? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 lasta ned sp2. men da jeg skulle inst fikk jeg beskjed om at den ikke støttet språket jeg bruker, som da er norsk.... noen omvei for dette? installere engelsk utgave løser de fleste problemer Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 går det ant å bytte språk uten å måtte inst på nytt? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg foretrekker å mekke til ferdige installasjons-CDer med nyeste Service Pack innebygget, slik at behovet for relaterte nedlastinger blir så lite som mulig. Hvordan gjør man dette? JEg er lei av å laste ned flere titalls MB med oppdateringer hver gang etter en format c: Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 søk etter "XP SP1 SLIPSTREAMED" eller lignende på www.google.com Jeg har laget slike cder både til win2k og winxp, og det fungerer ypperlig. DrErling Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 legger inn det jeg vil og lager et ghost image og etterpå når jeg skal formatere ghoster jeg hd til xp med sp1++ på 2 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå