Gå til innhold

Ensidia bannet i 72 timer, 25 LK first kill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden vi nå alle er skråsikre på hva som skjedde så kan jeg komme med fasiten

 

Den GMen satt hadde ansvar for å følge med var trøtt etter en lang natt på byen så fikk han ikke med seg at de bugge encounteren. Siden alt blir recorda så kom en annen GM og kikka på det like etter at LK hadde gått med, og han la merke til at de utnytta en bug. Da ble de banne og buggen hotfixa. True story. Jeg sverger på min oldermors grav

 

Poenget - ingen vet akkurat hvordan ting foregikk, og det jeg skriver kan like godt være sant som det konspirasjonsteoretikerne skriver

 

Ensidia var også 100% klar over blizzard sin policy om å utnytte uforutsette bugs, og å si at de ikke var klar over at de brukte en bug er å undervurdere intelligensen deres. Man kan argumentere opp og ned om at blizzard sin policy er høl i huet (noe jeg er helt enig i at den er), men Ensidia tok en kalkulert risiko og fikk en /slap for det.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Hør linken til Crispin. Der kommer det fram mange gode argumenter.

Litt usikker på om du svarer meg her, det blir isåfall litt goddagmann - økseskaft. Vanskelig å svare på en referanse til en halvannen times podcast og når du ikke kommer med noe konkret og, men oh well.

 

Han snakker for det meste om at han mener blizzard sin QA avdeling suger, og at blizzard sin policy er feil. Førstnevnte sier jeg ingenting om, og sistnevnte skriver jeg faktisk svart på hvitt at jeg er enig i :dontgetit:

Lenke til kommentar
Han nevner blant annet hvorfor Ensidia mest sannsynlig ikke så hva som skjedde og det er spell effects. LK er ikke en gnome. Han er enorm. At noen skal legge merke til noe så absurd som Saronite Bombs der er meget usannsynlig. Du burde høre hele.

 

Som han sier i podcasten om de kunne vite - "I don't know". Og det er kjernen til problemet. Jeg tror de visste, og jeg tror det er bevis blizzard sitter på som gjorde at de ble banna. Her er vi langt inne på "Jeg tror.."-området, og der befinner vi oss alle, noe som mange (i begge leire) ser ut til å glemme

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Jeg trur de la merke til buggen, men at de ikke visste hva som forårsaket den. De stopper ikke opp å prøve på en boss, bare fordi den bugger hver gang. 90% av alle end-bosser som Blizzard noensinne har lagd har vært buggy som faen når de kom, så Ensidia er vandt til å spille i content som ikke funker som det skal.

Lenke til kommentar

Dem har jo allerede sagt at dem VISTE det var en bug mens dem holdt på da. Så den saken er jo grei. At dem ikke viste hva som forårsaket buggen? Det er ikke sikkert dem gjorde. Men at dem skjønte det var en "bugget" fight er soleklart. Ensidia er sikkert masse rart, men ikke retardert;)

 

EDIT: Det er mulig blizzard's argumentasjon fulgte noe sånn som dette.

 

Dere viste at fighten var bugget. Ok..dere viste ikke at det var saronite boms som gjorde det, men dere skjønte at noe var galt. Dere skulle derfor sendt ticket og bedt om hotfix før dere prøvde å drepe bossen.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...