Gå til innhold

Ensidia bannet i 72 timer, 25 LK first kill

Anbefalte innlegg

Tror du virkelig det der holder som argument etter Flame Leviathan-fiaskoen?

Absolutt. FL har ingenting med saken å gjøre. Om du har lyst til å diskuter blizzard sin QA-avdeling så er det en helt annen sak.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

En ting jeg kom over som kan være en tilfeldighet/ikke oppdatert liste eller noe; men det virker som de resterende top-guildene som har clearet ICC25 normal venter på Ensidias legitimate kill slik at de har et fair race til toppen. I allefall utifra det jeg leser på http://wow.guildprogress.com/

Lenke til kommentar
Tror du virkelig det der holder som argument etter Flame Leviathan-fiaskoen?

Absolutt. FL har ingenting med saken å gjøre. Om du har lyst til å diskuter blizzard sin QA-avdeling så er det en helt annen sak.

Slik jeg ser det har det veldig mye med saken å gjøre. Suspension av å tomanne flame leviathan ( slik at bossen kun bouncet frem og tilbake mellom disse 2 ) var et klart bevis på at Gamemasters ofte har null og niks peiling på hvordan de skal håndtere en situasjon det ikke finnes klare instrukser på.

Hvordan du kan mene det ikke har noe med saken å gjøre stiller jeg meg uvitende til.

Lenke til kommentar

Hvis vi går ut i fra at Ensidia ikke får spesiell behandling kun av å være Ensidia, så kan vi også gå ut i fra at det er èn GM som har behandlet dette her og delt ut suspension på grunnlag av egen vurdering.

Dette blir dog litt spekulasjon, men jeg vil tro det ikke er en lur bruk av ressurser å involvere flere personer i hver eneste sak.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar
Hvis vi går ut i fra at Ensidia ikke får spesiell behandling kun av å være Ensidia, så kan vi også gå ut i fra at det er èn GM som har behandlet dette her og delt ut suspension på grunnlag av egen vurdering.

Dette blir dog litt spekulasjon, men jeg vil tro det ikke er en lur bruk av ressurser å involvere flere personer i hver eneste sak.

Trenger ikke nødvendigvis å være snakk om spesialbehandling av Ensidia som guild, men som "first kill-buggere".

Lenke til kommentar

Det er nærliggende å tro at denne ban'en ble vurdert i et "møte" med flere involverte parter fra blizzard sin side. GM'en, folk som går gjennom chat log...combat log etc..sjefen til GM'en kanskje. Hvem vet, men jeg vil ikke tro at en så relativt omfattende ban har å gjøre med 1 person's forgodtbefinnende.

Lenke til kommentar

Vel det er jo allerede skrevet hva de har gjort. De forsøkene der bugen skjedde, lot de være å gjøre dps på Val'kyren. Siden Val'kyren uansett ville slippe dem ned på plattformen om de ikke greide å drepe dem, samt at de på tidligere forsøk ikke hadde hatt et eneste problem med å drepe den ( sjekk combatlog ) så de ikke poenget med å gjøre det. Hva skulle de gjort? Kastet seg utenfor kanten på egenhånd? Valkyrfasen er visst den letteste i følge alle som har tatt liv av bossen.

Om dere har sett encounteret så vil dere også se at plattformen respawner etter Valkyrfasen, og det er jo nærliggende å tro at denne bugen har skjedd pga at noe gikk galt med koden her.

Lenke til kommentar
Trodde jeg var tidlig pålogget i dag 10:30, ensidia var allerede i ICC25 heroic ;)

Det er nå det teller, skjønner ikkat dere orker å diskutere noe som ikke er interessant at all.

Nåja :) Jeg vil jo tro at de som diskuterer her synes det er spennende siden de orker. Jeg synes i allefall det er artig.

Lenke til kommentar
Vel det er jo allerede skrevet hva de har gjort. De forsøkene der bugen skjedde, lot de være å gjøre dps på Val'kyren. Siden Val'kyren uansett ville slippe dem ned på plattformen om de ikke greide å drepe dem, samt at de på tidligere forsøk ikke hadde hatt et eneste problem med å drepe den ( sjekk combatlog ) så de ikke poenget med å gjøre det. Hva skulle de gjort? Kastet seg utenfor kanten på egenhånd? Valkyrfasen er visst den letteste i følge alle som har tatt liv av bossen.

Om dere har sett encounteret så vil dere også se at plattformen respawner etter Valkyrfasen, og det er jo nærliggende å tro at denne bugen har skjedd pga at noe gikk galt med koden her.

Det at de da ignorerte valkyrs korter ned fasen vesentlig og du får mindre styr med defile, er vel egentlig her fordelen ligger ut fra hva jeg kan se.

Hvorvidt ban var riktig eller ei vil jeg ikke kommentere, ville bare si hva de trolig gainet på det :)

Lenke til kommentar

Problemet er jo at de ikke kunne vite hva som faktisk gitt galt, og de visste det visstnok ikke før dagen etterpå når blizzard release "hotfixen"

Som man kan se på combatlogsa, så var det 0 siege damage, så hvordan skulle man vite hva som var galt?

Faktumet er at når man går for world firsts, møter man bugga bosser, og kan ikke gjøre noe annet enn å prøve å jobbe rundt det.

Lenke til kommentar
Problemet er jo at de ikke kunne vite hva som faktisk gitt galt, og de visste det visstnok ikke før dagen etterpå når blizzard release "hotfixen"

Som man kan se på combatlogsa, så var det 0 siege damage, så hvordan skulle man vite hva som var galt?

Faktumet er at når man går for world firsts, møter man bugga bosser, og kan ikke gjøre noe annet enn å prøve å jobbe rundt det.

Hotfixed kom 15min etter de downed LK, og det er da de fikk vite om dette.

Lenke til kommentar

Hotfixed kom 15min etter de downed LK, og det er da de fikk vite om dette.

Noe som egentlig er irrelevant så lenge du legger vekt på order etter

Lenke til kommentar
Vel..man kan vel bli bannet om man "bryter regler" selv om man ikke vet om den regelen? ;)

Samme med loven "in da real world" egentlig;)

Ja, men du blir ikke dømt for noe om politiet gir deg et kilo amfetamin og sier: "Her, versågod, dette kan du få av oss, bruk det til det du vil."

Her har Blizz gitt brukerne en dings, brukerne som bruker dingsen blir bannet. Helt idiotisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...