bapeape Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Får strøm men står bare og uler, får ingen bilde alls. for og gjøre en lang story kort, jeg satt og chillan med og spille litt diablo samtidig som jeg av og til tabba det ut for og surfe litt. men plutselig hengte hele dritten seg opp, slo den av og på, da skjedde dette, åpnet maskina for og se om det var noen løse kontakter, mens jeg fomla med dette veltet jeg ett glass vann, og noe traff hardwaren, hvor mye er usikker, og hvilket kort har jeg ingen formening om. Da dette skjedde var skjedde for ca 1 år siden var pcen topp, med noen av de nyeste korta, dog ikke de dyreste. 8800gts amd 6400 og den regla der, og er fortsatt den dag i dag pcen i huset som er mest up to date, og begynner smålig og bli lei av at firefox lagger. Derfor har jeg bestemt meg for og prøve og komme till bunns i hvike(t) kort som er ødelagt. noen måte og feilsøke disse på?? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Får strøm men står bare og uler, får ingen bilde alls. ... Derfor har jeg bestemt meg for og prøve og komme till bunns i hvike(t) kort som er ødelagt. Beskriv ulingen. Hvis det er pip (korte/lange) er det en feilmelding som forteller hva som mest sannsynlig feiler. Høres det ut som en sirene kan det være varsel om varme. Men du åpnet opp maskinen og fiklet inne i den mens den var på? Og for å gjøre ting værre veletet et glass vann inne i den fortsatt mens den var på? Diagnosering er enklest ved å teste del for del (bytte ut). Lenke til kommentar
bapeape Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 skrudde masina av først ja. men da får jeg prøve og putte kort for kort inn i pcen til en kompis og se hvem som er fuckd up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå