TMsGalaxy Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 jeg sender fra skolen Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Ikke for å være ekkel, men jeg sender også fra skolen... Dersom det er poster-i-forum du mener... Kan slenge med spex på maskiner også... - Gainward GF2 MX400 64MB - 256MB RAM (Vet ikke om det er DDR eller SD..) - AMD 900MHz (de andre har 1,2GHz) - 19" LG 99G (18" viewable) - 52x CD-Rom - 40GB harddisk - Stygg In-Win-kasse (Lilla & greier! Stygg!) - MoBo med innebygd dritt-lydkort - nettverkskort - Win2kPro (PC'en er levert fra Komplett...) En slik en står da på pulten min... Og på alle de andre elev-pultene i klasserommet... (Grunnkurs Medier&Kommunikasjon!) Lærer-maskin: Samme som de andre, bare med et SB Live! 5.1 og et FireWire-kort i tillegg... Pluss DVD-Rom og Plextor-brenner istedetfor sånn stygg ***** 52x-Rom... Pluss en lydredigerings-shit: Med Plextor-brenner og 52x-brenner og et ekstrem-stygt "lydkort"... Win98/Win98SE... (Vet ikke sikkert hvilken.) Pluss to Mac-G4-bokser til filmredigering... Pluss masse anna stæsj... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå