Logicman Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har tidligere brukt PC-høytalere av typen Harman Kardon Soundsticks II som kosta ca. 1500. Denne gangen er jeg villig til å gi litt mer for lyden på rommet og tenkte kanskje å investere i et mikroanlegg. (har ikke plass til noe stort på rommet, pluss at busjettet er ganske lavt). Hvis noen kan anbefale et anlegg, eller evt. kun høytalere/forsterkere hadde jeg satt pris på det. Max jeg gidder å bruke er ca. 5000 til sammen (høytalere + forsterker). Og hvor mye forskjell vil jeg merke fra PC-høytalere til 1500 til anlegg til 5000, med tanke på lydkvalitet? Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Da ambefaler jeg deg og gå for et par aktive stativhøytallere. Det er perfekt i og med at du ikke har så mye plass + at du slipper å kjøpe en separat forsterker. Det avhenger helt kilden din. har du et bra lydkort med futt i så kan man oppnå store høyder kontra integrert lydkort på hovedkortet + Dårlige mp3 filer. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Skal du sitte veldig nærme anlegget? Da ville jeg sett på Fostex og deres aktive monitorer, alternativt noen stativhøyttalere samt en liten klasse T-forsterker, som Trends eller Kingsrex, Dali eller Klipsch vil funke fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå