Gå til innhold

Kjøp av Netbok, helst med Nvidia Ion og hdmi.

Anbefalte innlegg

Hei folkens. :)

Skal ha en ny Netbok :) Men har gått meg litt vill........

Vil helst ha en med god prosessor, helst dual-core vist det er kommet (har lest litt om den).

Må være Windows 7.

Batteri er ikke viktig, heller ikke ram (oppgraderer selv).

Er det kommet netboker med Nvidia Ion til Norge?

Er det noen som har hdmi?

Hva er regnet som "beste kjøp" av netbokene?

I utgangspunktet max. 3500kr, og er fullt klar over at det ikke er mulig å oppfylle alle ønskene mine innenfor gitte rammer, men mest mulig :p

På forhånd takker jeg for alle svar og innspill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville bare kjapt si at det har kommet flere netbooks med Ion til Norge, og at alle med ION har HDMI ut så vidt som jeg vet. Jeg lette litt kjapt rundt etter netbooks med Atom 330 (Dual-core) og Ion, men det ser ikke ut til at de har kommet til Norge enda. Asus EEE N1201 er et eksempel på en. Skal evt. lete litt for deg om jeg får tid.

EDIT: Rettet opp skrivefeil

Endret av Multiverse
Lenke til kommentar
Ville bare kjapt si at det har kommet flere netbooks med Ion til Norge, og at alle med ION har HDMI ut så vidt som jeg vet. Jeg lette litt kjapt rundt etter netbooks med Atom 330 (Dual-core) og Ion, men det ser ikke ut til at de har kommet til Norge enda. Asus EEE N1201 er et eksempel på en. Skal evt. lete litt for deg om jeg får tid.

EDIT: Rettet opp skrivefeil

Nice. Har ikke greid å finne Ion andre steder en i utlandet, har du noen linker til hvor jeg kan anskaffe meg en sån, fra Norge?

:)

Lenke til kommentar

Fant hos multicom nå, men har ingen erfaring med merket.

PointOfView Mobii ION Mini Netbook

Må si jeg liker prisen på denne, designet også....men hjelper ikke vist kvaliteten er dårlig.

Noen som vet?

Leste igjenom testen fra Fudzilla.com på denne netboken, og er overbevist om at dette må være den suverent beste netboken vs. pris.

Skal vist kunne spille Call of Duty 4 uten problemer. :)

Så det blir denne, takker så mye for hjelpen multiverse :)

Endret av ThaOva
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...