JohannesClimacus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skal kjøpe meg ny telefon for første gang på flere år og har ikke særlig peiling. Er vel egentlig på jakt etter en rimelig telefon som er velegnet til å bruke sammen med Google Apps. Noen som har noen gode råd/erfaring med dette? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det logiske vil da være en Android basert telefon, som er utviklet av Google. Da har du flere valg (nevner bare noen, ikke alle) HTC Dream,Magic,Hero,Nexus one Samsung Galaxy Motorola Milestone Jeg har selv Milestone, som har fysisk tastatur. Jeg bestilte fra expansys.no og du kan finne mere informasjon om disse telefonene om du benytter forumets søkefunksjon. Kan nevnes at per dags dato er ikke støtten komplett for Google Docs på noen telefoner. (Dog så er det under utvikling på Android, av Google.) Lenke til kommentar
JohannesClimacus Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Nå har jeg funnet 3 telefoner som jeg synes er interessante: Samsung Galaxy - Android - Stor skjerm - Grei pris sammenlignet med andre Android-telefoner - Ikke fysisk tastatur - Wifi Sony Ericsson Xperia X1i - Bra pris - Wifi - Fysisk tastatur - Ikke Android HTC S740 - Ikke Android - Dyr - Fysisk tastatur - Wifi - Stilig design Hvilken av disse (om noen) skal jeg velge, tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå