igxx Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 hei! har bare en gammel dags tv. som bare har sånn ps2 inngang:P og jeg har en acer aspire 5738ZG. er det mulig og koble pcen på tven? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 har ps2 inngang på tven? kan du bruke tastatur og mus på tven? sikker på atdu ikke mener s-video inngang? helt ærlig så ga ikke google såk på din maskin noen umiddelbare treff så jeg spør deg heller: hva slags utganger har pcen din på bilde"fronten" AVG, DVI, s-video, HDMI? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 har ps2 inngang på tven? kan du bruke tastatur og mus på tven?sikker på atdu ikke mener s-video inngang? helt ærlig så ga ikke google såk på din maskin noen umiddelbare treff så jeg spør deg heller: hva slags utganger har pcen din på bilde"fronten" AVG, DVI, s-video, HDMI? på tven har jeg inngang som vist på bilde. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 kompositt det. gul er bilde rød og hvit er lyd Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 ja? så er det muligheter for tilkobling fra pcen til tven? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ja? så er det muligheter for tilkobling fra pcen til tven? du har enda ikke svart på hvca du har av utganger på pcen din. me njada alt er mulig med rett utstyr. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 som tiligere sakt så har æ en acer aspire 5738ZG som har de fleste:)hdmi,vga:P Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Eneste måten er å bruke en aktiv konverteringsboks, de koster gjerne noen hundrelapper, og resultatet er ikke særlig tilfredsstillende, du må også huske at gamle analoge tver har en oppløsning på 720*576 (eller noe i den dur), dvs laaangt under pc-skjermer. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Kort svar, jeg har prøvd slike bokser - vga -> scart og vga -> kompositt etc. Resultat var meget begredelig for å si det rett ut. Nå har det nok noe med den gamle analoge TV-en å gjøre. Så jeg kjøpte meg flatskjerm takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå