TGB Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Synspunkter (positive og negative), førsteinntrykk osv mottas med stor takk. Modell: Jannicke Location: Maridalen Edit: Kunne muligens ha ryddet litt mer i snøen, men jeg er lat Endret 4. februar 2010 av TGB Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Førsteinntrykket er at det ser forferdelig kaldt ut. Nesa hennes og hendene er jo røde Og det synes ikke jeg var så positivt. Kan ikke unngå å se på nesa.. Pen jente.. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Var -10, dette var på slutten av 3 timer. Modell og fotograf var ca. identisk gjennomfrossen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det kan jeg vel si meg enig i,nesa var ganske rød og påfallende der fokuset kanskje burde være mot hennes røde lepper eller noe Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Liker godt lyset i ansiktet, fint glimt i øynene hennes og det er ett skarpt og fint portrett. Men var det veldig kaldt? syns hun er rød på nesa og blusa er (unaturlig?)tynn til å ha på ute i snøen Lenke til kommentar
boos Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du bør jobbe mer med omgivelsene. De virker tilfeldige og rotete. Det trekker mye ned. boos Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fint bilde i grunn, men er det bare meg og min skjerm eller er snøen veldig grå/blå aktig ?..... For meg virker bildet litt "grått" en fin modell Anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå