pepsimaxguy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har kjøpt en iPhone på finn. Når jeg fikk den i posten og åpnet pakken og var ferdig med alt ''utstyret'' så skulle jeg innpå får å se hva denne fantastiske tingen hadde og by på. Men den hadde en passcode. Nå jeg ringte han jeg hadde kjøpt den fra og sa det lo han litt og sa at jeg ikke fikk koden. Og når jeg kobler den i itunes så sier den at jeg må taste denne koden. Jeg har prøvd mangen programmer. Men er det noen som vet hva jeg skal gjøre får og få den opp? Den er ikke stelt jeg fikk kvittering og alt. Men er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå har jeg såvidt rørt en iphone.. Men ifølge google, så virker det som at det er en kode som man manuelt slår på, slik at f.eks om noen stjeler telefonen, så har de ikke tilgang til den. Man må vist kontakte den som har skrevet inn passcoden, for å få den åpnet. Lenke til kommentar
pepsimaxguy Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Nå har jeg såvidt rørt en iphone.. Men ifølge google, så virker det som at det er en kode som man manuelt slår på, slik at f.eks om noen stjeler telefonen, så har de ikke tilgang til den. Man må vist kontakte den som har skrevet inn passcoden, for å få den åpnet. Er det ingen andre måter? Enten har han glemt den eller så sier han det ikke til meg på faenskap.. Hvis noen har noe og meddele så hadde det vært fint:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Om han ikke gir deg koden så får du si at du går til politiet med det. Lenke til kommentar
pepsimaxguy Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Om han ikke gir deg koden så får du si at du går til politiet med det. Ja selvfølgelig men jeg lurte på om jeg kunne fått gjort det med koden nå. Får jeg har et par viktige telefon samtaler og ta og jeg har ikke telefon.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er bare å hive deg rundt med google søking, men virker ikke som at det er noen annen mulighet enn å få tak i koden. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du kan jo prøve en reset: Press and hold the Sleep/Wake button and the Home button at the same time for at least ten seconds, until the Apple logo appears. Lenke til kommentar
Innovatoren Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det du henviser til er nok den pin koden en kan legge inn som bruker. Dresom noen stjeler telefonen og slår koden feil 10 ganger så nullstiller telefonen seg tilbake til fabrikkinnstillingene. Jeg bruker denne koden aktivt da jeg pusher jobb e-post på iPhone'en og er avhengig av self-destruction dersom den havner i feile hender. Jeg har aldri forsøkt hva som skjer etter den 10 feilkoden og om iTunes da godtar telefonen og setter den opp på nytt. Så jeg tør ikke anbefale deg dette. Har du forsøkt å ringe til Telenor eller NetCom som kundeservice og hørt med dem om de har vært borti noe liknende? Har du sjekket med en Apple butikk her i Norge? De kan helt sikkert gi deg noen gode råd. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå