Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)

Anbefalte innlegg

Herlig. Kjøpte det nå.

Edit: Jeg hater Deathclaws. Og for ikke å snakke om Tunnelers. Ellers en veldig god DLC. Møtte på et beist jeg aldri har sett før. Og jammen måtte det mye arbeid til for å ta knekken på den. Kan visst lage et våpen av den, så må nesten se om jeg får det til.

Det som suger er at du trenger 75 Unarmed for å kunne lage våpenet, jeg var i level 49 når jeg drepte Rawr og hadde bare 35 poeng i Unarmed. :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig. Kjøpte det nå.

Edit: Jeg hater Deathclaws. Og for ikke å snakke om Tunnelers. Ellers en veldig god DLC. Møtte på et beist jeg aldri har sett før. Og jammen måtte det mye arbeid til for å ta knekken på den. Kan visst lage et våpen av den, så må nesten se om jeg får det til.

Det som suger er at du trenger 75 Unarmed for å kunne lage våpenet, jeg var i level 49 når jeg drepte Rawr og hadde bare 35 poeng i Unarmed. :/

How? Jeg hadde 100 i alle skills, bortsett fra 3-4 stykker, på lvl 30 (før det kom DLCs).

Lenke til kommentar

Herlig. Kjøpte det nå.

How? Jeg hadde 100 i alle skills, bortsett fra 3-4 stykker, på lvl 30 (før det kom DLCs).

Vi har nok ikke valgt samme traits og perks, jeg hadde 100 i alle utenom tre skills i level 50.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål, satt å spilte New vegas igår kveld, etter ca 2timer så hang spillet seg, alt sto stille, og det endte med at jeg måtte gå bort å tykke på xboxèn for å få skrudd den av.. Skrudde den på igjen rett etterpå, og da funka det.

Flere som har opplevd dette før?

Jeg savet rett før heldigvis så, men kan xboxèn eller spillet ha tatt skade av noe av dette??

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med Lonesome Road, ikke like bra som OWB etter min mening, men fremdeles utrolig bra! ^^,

Enig. Tror min liste må bli slik:

1. Honest Hearts

2. Old World Blues

3. Lonesome Road

4. Dead Money

Jeg likte ikke HH jeg, min liste blir slik:

1. Old World Blues

2. Lonesome Road

3. Dead Money

4. Honest Hearts :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Beste DLC:

Lonesome Road

Dead Money

Odd World Blues

Honest Hearts

Irriterende at det Gun Runners Arsenal måtte komme ut sånn rett etter jeg har fullført alle DLC`ene. Finner ikke noe roboter i Big Empty heller. Fått gjort bare challange 1 som tok en del tid på grunn av dette å finne dyra.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Vedr mods (fant ingen egen Fallout NV mods tråd), så lurte jeg på om det er flere som sliter/får feilmld i Nexus Mod Manager når man skal switche mellom spill?

Går helt fint å velge Skyrim som jo også bruker Nexus mod manager men når jeg skal velge Fallout istedenfor ifra drop down menyen før man kommer inn i selve Manager`n, så kommer det en error mld.

Laster nå i mangel av mod manageren ned NMC`s texture mod manuelt, det skal vel fungere om jeg lagrer/extracter den inn i C:\Users\My Games\FalloutNV? eller må det lagres i rotmenyen til spille under programfiler foldern?

Og er det andre grafikk/texture mods som er ett must have?

Lenke til kommentar

Jess, tenkte å ta en ny tur med FNV nå som kjøpte alle DLCene i steamsalget. Satser på en mer optimalisert run denne gangen. Er det noen som vet noe om man kan ta noen legion-oppdrag uten å miste karma eller score infamy hos NCR? Evt powdergang? Forrige gjennomspilling var jeg vel ikke akkurat på godfot med noen av de mer eller mindre fra starten.

AtW

Lenke til kommentar

Vedr mods (fant ingen egen Fallout NV mods tråd), så lurte jeg på om det er flere som sliter/får feilmld i Nexus Mod Manager når man skal switche mellom spill?

Går helt fint å velge Skyrim som jo også bruker Nexus mod manager men når jeg skal velge Fallout istedenfor ifra drop down menyen før man kommer inn i selve Manager`n, så kommer det en error mld.

Løst! Man må flytte hele Nexus Mod Manager foldern vekk ifra programfiler mappa og bare legge den ett annet sted så løser det seg.

Nå har jeg forøvrig lastet ned over 4 GIG med high texture mods så satser på at alt nå blir litt penere og at PC`en min ikke dør av overbelastning :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...