Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg skulle gjerne vært mer aktiv, men har ikke så mye å komme med Har rundet New Vegas og alle DLC, så venter i spenning på LR. Noen dato på det forresten? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Konge. Ikke lenge igjen da. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 har nesten helt slutta å spille NV etter jeg fikk deus ex 3 =) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Irriterende problem her i gården. FIkk tak i platinum chippen hos cæsar og co, men glemte å åpne bunkeren og gikk og leverte den til House, nå kan jeg ikke løse oppdraget og ser ikke hvordan jeg skal komme meg videre heller, noen tips? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 sender ikke house deg på nytt oppdrag for å fikse det greiene i den bonkern? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nope, bare leverte chippen og får ikke til å snakke mer med han Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nope, bare leverte chippen og får ikke til å snakke mer med han Drep MR house og gå Yes Man istedet virker som det eneste du kan gjøre Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ja, "disabla" Mr. House, men får ikke fullført "You and what army" nå siden jeg ikke har vært neddi bunkeren. Vurderer å starte spillet på nytt, men synd når jeg har kommet så langt, kan jo fullføre det ved bare å følge wild cards-oppdragene og vil jeg tro? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Spiller du på PC? Da kan du nemlig bruke console og fullføre quest eller starte et quest på nytt. Veldig greit. Jeg gjorde det selv da spillet bugget seg på et mainquest en gang. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Sliter med et problem her. Har New Vegas på PC og finner ikke noe DLC? Når jeg klikker på View Avaliable DLC fra hovedmenyen skjer ingenting? Edit: Sjekketet listen med Achivements på Steam, og den sier Complete Old World Blues, Complete Lonesome Road og så videre? Er all DLCen installert likevel? Endret 17. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Og du har lastet ned tilleggspakkene på Steam også? Får du noen "You have discovered a strange radio signal"-ish melding når du er i spillet? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg kjøpte det i butikk, installerte det og lot Steam oppdatere det automatisk. Tror Steam bare lastet ned en patch, men er ikke sikker. Nei, jeg får bare den vanlige radioen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg forstår det sånn at du ikke har kjøpt DLC da? Det kan du gjøre fra Steam før du går inn i spillet. Er det jeg har gjort. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Nei, jeg har ikke kjøpt noe som helst annet enn selve spillet. Skal prøve å kjøpe en DLC-greie og se om d et funker. Driver for tiden å laster ned mods, så er mulig jeg prøver dem istedet. Endret 17. september 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 du må kjøpe dlcene på steam. da installerer de seg automatisk etterpå, og når du starter spillet neste gang så får du neon nye radiosignaler som leder deg til dlc områdene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Man kan skaffe DLC andre steder også, de må ikke være kjøpt på Steam. Har gjort det selv. funker å legge i /data/. Endret 20. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Da var Lonesome Road tilgjengelig på Steam Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Herlig. Kjøpte det nå. Edit: Jeg hater Deathclaws. Og for ikke å snakke om Tunnelers. Ellers en veldig god DLC. Møtte på et beist jeg aldri har sett før. Og jammen måtte det mye arbeid til for å ta knekken på den. Kan visst lage et våpen av den, så må nesten se om jeg får det til. Endret 21. september 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har fått spilt litt, liker det så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå