Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp fått meg en 'companion' som kan bære ting.

Jeg bare lurte på om den dør. Hva skjer med tingene h*n bærer?

Elsker spillet forresten, selv om det meste som ikke er spikret fast blir stjelt når jeg kommer ;P

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Spiller på normal eller hva den heter.

Min companion blir bare slått bevistløs, kvikner til etter en liten stund.

Lurte på en ting. Hvis jeg plassere ting i containere eller skap. Vil de bli det hele tiden slik at jeg kan komme tilbake å hente de senere?

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg vedlig tidlig et rom på motellet i Novac, betalte en sum og da var rommet mitt for resten av spillet. Synes det var glimrende for å lagre ting jeg samlet. Hadde våpen i safen, klær i klesskapet, mat/medisiner i kjøleskapet osv.... Man blir jo også vel-rested i å sove i sin egen seng.

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg vedlig tidlig et rom på motellet i Novac, betalte en sum og da var rommet mitt for resten av spillet. Synes det var glimrende for å lagre ting jeg samlet. Hadde våpen i safen, klær i klesskapet, mat/medisiner i kjøleskapet osv.... Man blir jo også vel-rested i å sove i sin egen seng.

Kom meg nettopp til Novac og betalt for et rom :)

Noe jeg ikke helt forstår er det kortspillet. Har prøvd å lest igjennom hvordan det spilles noen par ganger men *hmmm*

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Kom meg nettopp til Novac og betalt for et rom :)

Noe jeg ikke helt forstår er det kortspillet. Har prøvd å lest igjennom hvordan det spilles noen par ganger men *hmmm*

Jeg skjønte heller aldri en dritt av det, frem til jeg så denne videoen:

Lenke til kommentar

Jeg skjønte heller aldri en dritt av det, frem til jeg så denne videoen:

*snip*

Takk for videoen, tror jeg forstår det nå. Skal hvertfall prøve meg på det og se hvordan det går. :thumbup:

Edit:

Bah, not good. Blir ikke mye questing og utforskning på meg nå.

Går bare fra npc til npc og spiller Caravans :roll:

Edit2:

Haha, begynte på ca 6400 caps, nå har jeg 8700 xD

Edit3:

Forstyrrende å se alle de stygge tingene jeg gjør i Fallout, men siden jeg var så snill og grei i Fallout 3.

Så ble New Vegas bare enda gøyere når jeg gjør litt slemme ting ;P

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Lurte på en ting. Hvis jeg plassere ting i containere eller skap. Vil de bli det hele tiden slik at jeg kan komme tilbake å hente de senere?

Ja - og nei. Hvis det oppholder seg NPC'er i rommet har de en lei tendens til å rappe våpen/armor fra skap og bokser osv. Så du bør kun oppbevare slikt i skap hvor du har utryddet alle.

Lenke til kommentar

Ja - og nei. Hvis det oppholder seg NPC'er i rommet har de en lei tendens til å rappe våpen/armor fra skap og bokser osv. Så du bør kun oppbevare slikt i skap hvor du har utryddet alle.

Takk for tipset.

Angående karma.

Mister du veldig lite karma når du stjeler ting, mens når du først får karma for å gjøre noe bra så får du en del mer enn, *ehm* det du feks taper med å stjele?

For jeg tar mer eller mindre alt jeg kommer over ;P

Eller når jeg finner noe som er verd mindre enn 20 cap så lar jeg det ligge.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Gjøre quests for dem osv. Brotherhood er egentlig ganske pinglete i New Vegas ifht andre spill, så vet ikke hvor mye jeg ville brydd meg ;)

Det eneste er power armor training-perken, men den kan du få på andre vis, eller så kan du la være å bruke power armor.

In short:

Van Graffs skaffer det mesteparten av Energy Weapons du trenger

Gun Runners for konvensjonelle våpen/Armor

Also:

Og Remnants kan gi deg power armor training og power armor

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...