Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Jaggu. skal si dette spillet døde fort.Runnet det et par ganger. ingen nye DLC. andre spill i horisonten. oh well. we had a nice ride. Tviler på at jeg gidder og skaffe DLC når de engang kommer i slutten av 2011

 

Nå skal det sies at første expansion alt har kommet til xbox 360, og solgt ganske så godt. Problemet er bare at alle utvidelser vil komme senere til pc en xbox 360. Hvorfor vet jeg ikke, sikkert et sammarbeid med microsoft.

Jupp er et sammarbeid med Microsoft. helt på tryne spør du meg. Sist måtte jo vi vente et helt år for at DLC skulle komme på Pc. Og Da vil jo The elder scrolls skyrim allerede ha kommet ut eller være rett i horisonten (kommer ut om 10 Mnd) for ikke og snakke om en haug med andre spill.Så vil ikke kaste bort pengene mine på en DLC så lenge etterpå, har allerede spilt spillet for allt det er godt for. så ville jo bare blitt og spille DLC ferdig. og så returnere til orginal spillet som jeg er lei av, waste of money. Så ikke det jeg kaller et sjakktrekk. men for all del. vist Bethesda og Microsoft liker og shafte Pc kundene sine så får de bare holde på, får iallefall ingen penger av meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Er endelig i gang med spillet, var litt usikker på om det kom til å bli like bra som Fallout 3 - som jeg elsket.

 

Men spillet infrir, gjør stort sett som sist, rusler rundt på oppdagelsesreise og samler alt jeg kommer over :dribble: Har skaffet meg et rom på hotellet i Novac hvor jeg fyller opp alt stæsjet jeg samler. Har skaffet meg en stygg fyr og en flyvende robot (som har fått oppgradert våpnene sine) som companions. Begge hjelper til med å bære stæsj :!: Fint når du skal tømme en brusfabrikk for alt av flasker :!: For å ikke snakke om alt stæsjet som fantes i Vault 3.

 

Elsker musikken, design og atmosfæren i spillet! Som SciFi fan blir man jo også ekstra happy når aliens og Creature from the Black Lagoon dukker opp.

 

Gjør noen sidequests inimellom og spiller som "snill".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Microsoft liker og shafte Pc kundene sine så får de bare holde på, får iallefall ingen penger av meg.

 

Enig. Med handlingene sine sier Microsoft her at: "Du er stokk dum, vi tror ikke at du kommer til å gjennomskue at vi skal TVINGE deg til å kjøpe en 360"

 

Min holdning tilbake til Microsoft: "fuck you, kjøper ikke noe av grådige opportunister som dere".

Lenke til kommentar

Endelig er den ute på pc, må vel muligens skaffe meg den da, siden den adder noen flere lvls right? La fra meg spillet når jeg rundet lvl 30 og er ikke i nærheten av og få fullført mainquesten og har en haug med andre quests igjen i det jeg la det fra meg. Det ble rett og slett kjedelig og spille, gjøre flere quests osv.. Uten mulighet til og lvle ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det flere her som har problemer med å forlate Dead Money og returnere til Mojave Wasteland hvor spillet krasjer under loadingen når du trykker på den porten i DLC?

 

Jeg har kommentert dette tidligere i tråden, men jeg ville bare sjekke om det er flere som har samme problem?

 

Det er en annen feil med DLC også, det er at du feiler automatisk ED-E My Love quest, noe som gjør det umulig å få achievement, med mindre du har en backup save.

Lenke til kommentar

har ikke det problemet. men jeg har et annet UTROLIG plagsomt problem. jeg kan ikke save lenger! det bare går ikke. force close hver gang. hadde bare ikke spillet vært aktivert via steam kunne jeg ivertfall solgt det! 246 timer spillt. og kan ikke save lenger.

 

6795_angry-at-computer.gif

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

jeg tok den saken som sjekker alle filene for intigritet. og en fil ble reinstalert. men problemet er der fremdeles. den spillmotorn må være noe av det mest ustabile greiene som finnes. er nesten glad jeg ikke kommer til å sitte å sløse bort livet mitt mer med det drittspillet.

Lenke til kommentar

er første gang NV klikker så hardt for meg. i broken steel på foIII fant jeg et sted som garanterte klikk (ikke det greiene med trær i lufta) (problemet med B. S. er at man MÅ fullføre det for å komme ut.) , og hang lydkortet. en kamerat av meg fant et sted som han ikke kunne være på elder IV. for å si det mildt, er jeg veldig lei "beta" produkter som blir solgt som retail.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

ifølge fnvedit er det ingen konflikter nei. kan nevne at jeg har spillt 30+ timer med de jeg har aktivert.

Selvom det ikke er konflikter kan mods fortsatt forårsake random bugs/crashes, spesielt save-bug etter en god stund. Å kalle denne motoren en beta sier vell sitt men.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...