Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)

Anbefalte innlegg

Ja er jo sant det... Men kan du sjekke det nestegang du spiller, eller noen andre her inne??

Er det så veldig mange bugs og sånn i spillet nå etter siste patch da? Har ikke merket noe særlig jeg, kun det jeg nevnte nå, ang loadeskjermen inn og ut av bygninger...

Da overlapper den teksta øverst seg en liten stund føre den blir normal.

Skjer omtrent hver gang jeg går inn og ut ei dør, som den loader..

Trur det er noe info/tips eller noe sånt som står i den teksten jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg opplever en veldig slitsom hodepine av dette spillet. Kjenner jeg blir trøtt i øyene først og så for jeg rett og slett vondt og ser meg nødt til å ta vekk blikket fra skjermen. Jeg har ikke opplevd dette i noe annet spill jeg har prøvd og jeg har ikke epilepsi. Hva kan dette skyldes?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg ringte til britisk support idag for å finne en løsning på DLC problemet, men de kom med ubekreftede forslag, ettersom problemet er ikke blitt bekreftet, ment ett tilsvarende problem er blitt rapportert fra før av.

Man kan prøve å skifte kostyme, eller man kan laste inn backup save før DLC og spille den på nytt. De foreslo reinstallering av DLC og clearing av cache men det har jeg allerede gjort og det fungerte ikke. Jeg forsøkte delvis det med kostyme, men feilen var at jeg skiftet til et kostyme som jeg fant i Sierra Madre, jeg burde skifte til original kostyme, men jeg tviler på at det fungerer.

Det de mente som forårsaket dette var om kanskje kostymet eller en feil med en eller annen sekvens i Wasteland eller i Sierra Madre, hvis det er tilfellet da fungerer bare det å starte new game. Fordi det er en feil i saven som ikke vil forsvinne, med mindre du gjør dette.

Det som er farlig med dette problemet er at samme problem kan dukke opp igjen på alle fremtidige DLC til spillet. Så mitt råd er å starte nytt spill dersom man opplever problemet i et tidlig stadium i spillet. Jeg har spilt over 110 timer så det er uaktuelt for meg ettersom jeg er i et veldig seint stadium.

Dette problemet har ikke blitt rapportert før på samme sted, men det har blitt rapportert fordi folk har hatt samme problem for å komme seg inn i The Strip, så det er samme problem bare forskjellig sted.

Det fungerer ikke å kjøpe nytt spill og ny DLC, for eksempel at man kjøper Game of the Year Edition hvor man får nytt spill og DLC på disk.

Lenke til kommentar

Er det noen som har testet Fallout 3 med Nvidia 3D Vision?

Jeg får skjerm og kit i løpet av uka, og DØR etter å prøve det.

Jeg quoter meg selv da jeg nå har fått testet Nvidia 3d Vision og Fallout NV.

Fytti rakkern så bra det ble! Det er som om jeg ER I Fallout-verdenen. Man kan virkelig se dybden i landskapet, og jeg har faktisk dukket i virkeligheten når folk skyter på meg.

Anbefales på det varmeste!

Asus VG236H og Nvidia 3D vision!

Lenke til kommentar

Hadde et spørsmål ang New Vegas, jeg spilte endel fallout nw igår, og gikk så inn på Pip-boyen min og inn på diverse ting jeg har plukket opp. Der var det blant annet noe som het chase, eller noe sånt. 10mm, chase/case. Osv mener jeg det står. Står jeg har 270 av den, osv.

Det veier ikke noe, og kan ikke brukes til noe som jeg har funnet ut. Så noen som vet hva jeg mener, og hva det kan være???

Chase/case eller noe sånt står det ihvertfall, usikker på helt åssen. Men det kan jeg evt sjekke opp om ingen skjønner hva jeg mener..

Skjønner lissom ikke hvorfor jeg har brått langt over 200 av dette, og det kan ikke brukes til noe..

Kan heller ikke selge det, eller jeg kan selge det, men får ikke noe for det.

Er det da bare å kaste?

Lenke til kommentar

hmm, er det kanskje det det er ja. Noen som vet evt hvordan man mekker nye skudd?? Har prøvd ved den "arbeidsbenken". Men har ikke helt skjønt det greine der.

Når du går inn i menyen på ammo-benken står det hva som trengs for å lage den spesifikke amunisjonen. Egentlig totalt bortkastet pga. du finner og får kjøpt så mye ammo etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...