Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)

Anbefalte innlegg

mods er vel og bra for de som liker det, personlig er jeg en av de som liker spilla best når de er orginale.

Liker best orginale DLC jeg også. Men tviler på at jeg fortsatt spiller New Vegas om et år. og det suger og begynne på spillet igjen etter sålang tid for og spille en DLC som varer et par timer. for så og slutte spillet etter man har gjort ferdig det questet alikavell. Så for meg holder Mods iallefall liv i spillet for nå.Er litt som med Fallout 3. var lengst ferdig med det. så begynte DLC og komme. Så jeg startet det opp. gjorde DLC oppragene. ble ferdig med de. merket at jeg var drita lei orginal spillet som jeg hadde spilt til døde. og sluttet og spille uten og fullføre. Hadde derimot DLC ikke vært Xbox exlusive så ville jo de kommet ut i denne Mnd. Og gitt noe ekstra til spillets helhet. istedenfor en dårlig unskyldning til og vække det til livet for et par timer om et år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er litt vanskelig å svare på. muligens fordi jeg liker å spille spill slik som utvikleren har laget de.

en bedre forklaring kan jeg ikke komme med akkurat nå, men om du tenker deg om, så har du sikkert en mening om noe, uten at du helt kan forklare hvorfor, som mange andre synes er rar også ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Det blir litt som at man foretrekker å se Mona Lisa i Louvre, før noen har tøyset med bildet i Photoshop.

Kanskje det, ikke at noen har klussert med DLC da siden modene er orginale. Men uansett. Hadde det ikke vært for mods så hadde jeg forlengst vært ferdig med dette spillet. allerede gjort det ferdig 2 ganger. er på ,itt tredje playthrough. og nå bare monger jeg meg med mods. har feks e n mods som gjør at jeg kan ha 6 Companions samtidigt. og lastet ned en mods som gjør at selgere i butikkene selge Millitære klær- så jeg har kled megselv og alle companionsene mine i. så nå¨ser vi ut som en gruppe ifra special forces. haha. det gjør spillet dritt enkelt. men so what. har allerede fullført det 2 ganger uten mods. Og siden det ikke er noe DLC i nærmeste framtid. så Tar jeg det Mods kan gi meg :D

Endret av Upsidian
Lenke til kommentar

det er litt vanskelig å svare på. muligens fordi jeg liker å spille spill slik som utvikleren har laget de.

en bedre forklaring kan jeg ikke komme med akkurat nå, men om du tenker deg om, så har du sikkert en mening om noe, uten at du helt kan forklare hvorfor, som mange andre synes er rar også ;)

Kommer desverre ikke på noe i farten, så nei.

Så det du tenker på er lore friendly, altså at det følger historien eller på andre måter ikke går mot det fastsatte. Kan trøste deg med at det er nok av de lore-gale på nexus og de mods som er verdt en titt sjeldent strider med lore. Dog om du ikke vil bruke mods er det selvfølgelig ditt eget valg, jeg bare finner det fasinerende hvordan folk avfeier så mye ekstra verdi til spillet(Det finnes noe for alle kort sagt.) uten å egentlig vite hvorfor. Spesielt Fallout 3, dog NV blir mer gjeldende for hver dag.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

jeg har bare ikke lyst til å laste ned mods til spillene mine. du sier at de bringer ekstra verdi til et spill, jeg føler at det fjerner mye av gleden ved å spille.

eneste gangen jeg faktisk har brukt mods i et spill med positivt resultat var diablo 2. jeg brukte en eller annen maphack som hadde en funksjon som gjorde at jeg autoquita online servere (den hadde flere funksjoner også, men de slo jeg av) dersom noen gikk hostile på meg uten min tillatelse. ble lei av PK's etter å ha mista en 8-10 chars til diverse drittsekker som synes det var moro å ødelegge for andre.

Lenke til kommentar

Kvaliteten på maleriet er ikke relevant. Jeg kunne brukt et hvilket som helst, men valgte et folk kjente til. Poenget er at man kanskje ikke ønsker å fikle med uttrykket, men foretrekker å forholde seg til verket på godt og vondt.

Før noen ser rødt og alt sporer av: Jeg er ikke "ute etter" mods, bare å sette ord på en mulig grunn til at noen foretrekker ikke å bruke dem. Det er lov å være uenig.

Lenke til kommentar

Jeg syns bare sammenligningen ble litt merkelig, men ok, jeg ser poenget ditt. Mods eller ikke er en smakssak, personlig syns jeg mods gjør spillet mye bedre, på mange måter, og når da valget står mellom en god opplevelse, kontra en bedre opplevelse, er det ikke noe tvil om hvor jeg havner..

Men det å oppleve spillet slik utviklerne har tenkt det, er jo på mange måter det "riktige", for å kalle det det..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Er det mulig å bruke PC versjon mods på Xbox 360 versjonen? hvis det er tilfelle hvordan?

Beklager men det går nokk ikke ann.

Er du absolutt sikker på det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har hatt litt ytelses problemer på min Xbox 360 når jeg har kjørt dette spillet. Jeg burde heller ha kjørt det på PC'en da hadde jeg sluppet å tenke på achievements pga 4 forskjellige måter spillet ender på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...