MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg har likevel en ekkel følelse av at Obsidan kommer til å faile. EDIT: Her er noen av skuespillerene som skal ha stemmer i New vegas: Ron Perlman (Hellboy, Sons of Anarachy), Matthew Perry (Friends ), William Sadler (Shawshank Redemption), Zach Levi (Chuck ), Felicia Day (The Guild), Michael Dorn (Star Trek:The Next Generation), Kris Kristofferson (Blade Trilogy), Danny Trejo (Machete, From Dusk Till Dawn), John Doman (Mystic River, The Wire) og Rene Auberjonois (Boston Legal, Star Trek: Deep Space Nine). Endret 12. august 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Flott at Ron Pearlman returnerer! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ser ikke helt hva som peker til at Obsidian kommer feile Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ser ikke helt hva som peker til at Obsidian kommer feile Har liksom en følelse av at de prøver å gjøre det mer til F1 og 2, dermed kutte ut mye av det jeg syns er bra med F3. Men for all del, jeg håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skulle tro at developerne ville gjort New Vegas mer oldschool som FO1 og 2. Men ligner for mye på Fallout 3 imo. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Ja, jeg vet. Så jeg håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
almazy Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Virker som om Fallout: New Vegas kommer til å følge i fotsporene til FO3. Kanskje i litt vel høy grad i mine øyne. Jeg synes FO3 var et flott spill, men ikke feilfritt og det kunne gjort seg med noen store nyvinninger. Forstå meg rett; jeg ser fram til å få labbene fatt i spillet, og Vegas byr på et større fargeregister som jeg synes er spennende i seg selv. Dev-intervju av AJS på E3 for de som ikke har sett det: Fallout : New Vegas Interview Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Synes grafikken er bra den, men en ting som jeg tenkte på når jeg spilt gjennom fallout 3 nylig var: Hvorfor er alle gulvene skitne? Det må da gå an å vaske litt, det MÅ jo ikke ligge papir osv over alt Teit spørsmål Endret 15. august 2010 av Burny Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja, med alle boksene med Detergent som ligger igjen burde det jo være en smal sak Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Blåser i grafikken egentlig. Det kan moddes opp igjen Håper på en dog companion Endret 16. august 2010 av michael691 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er det noen nytt i V.A.T.S systemet i forhold til 3'ern? I fallout 1 og 2 kunne man tross alt bruke combat til å gjemme seg hvis man hadde mange actionpoints og flytte seg litt fram og tilbake i combatmodus, i F3 kan man ikke gjøre annet enn å skyte på kropssdeler og reloade. En ting som er "feil" i F3 V.A.T.S er man kan herje så mye man vil i inventory med healing og våpeng bytte uten å bli straffet for dette i form av actionpoints. Leser dog at Melee er noe forbedret i V.A.T.S i fallout new vegas? Da jeg starta fallout 3 satsa jeg på en kar som kun skulle bruke melee våpen som supersledge og energyweapons. Det fungerte veldig dårlig i det spillet. Sleit noe helt for jævelig til jeg fikk meg min første laserpistol og laserrifle. I ettertid har jeg spilt igjennom på nytt og valgte smallguns og fikk meg kjapt en Chinese Assault rifle da blir man jo total ustoppelig. Er nå veldig spent på New Vegas da og hvordan det blir. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Å kunne flytte seg i combat hadde nok mer å gjøre med at det var turbasert enn VATS. New Vegas vil ikke være turbasert - det ville aldri funket i FPS-perspektiv. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Da jeg starta fallout 3 satsa jeg på en kar som kun skulle bruke melee våpen som supersledge og energyweapons. Det fungerte veldig dårlig i det spillet. Sleit noe helt for jævelig til jeg fikk meg min første laserpistol og laserrifle. I ettertid har jeg spilt igjennom på nytt og valgte smallguns og fikk meg kjapt en Chinese Assault rifle da blir man jo total ustoppelig. Er nå veldig spent på New Vegas da og hvordan det blir. Vel.. jeg syntes det nå er slikt det bør være. Gjør man visse valg så blir det vanskeligere. Velger man å gå gjennom spillet uten å drepe noen f. eks sier det seg selv at det kommer til å bli vanskelig. Men Obsidian har jo sagt at dette faktisk går an i F:NW. Altså gå igjennom hovedhistorien uten å drepe. Så det kan godt være at de har satset litt mer på selve RPG-delen enn hva Bethesda gjorde i F3. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg håper de har gått litt bort i fra F3 og nærmet seg F1 og F2 mer. DET var Fallout det. Fallout 3 var bare en blek skygge av originalene. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Bump! Ikke lenge til nå! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Bump! Ikke lenge til nå! Når var release day igjen? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) 22. Oktober hvis ikke jeg husker helt feil. Edit: Learn to google Hormonella. Endret 26. september 2010 av DevilFish Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 22. Oktober hvis ikke jeg husker helt feil. Edit: Learn to google Hormonella. Tenkte for og få litt mer aktivitet i denne tråden, men jeg kan godt la vær neste gang. 1 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det blir nok en god del aktivitet den 22. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå